בלו ג'ירף מייצרת לידים איכותיים לפתיחת תיקי וחשבונות מסחר, תוך התמקדות בקהלי יעד מגוונים, החל ממשקיעים מתחילים ועד לסוחרים מנוסים. התהליך משלב מחקר שוק, דפי נחיתה מותאמים אישית וקמפיינים דיגיטליים בגוגל ופייסבוק, עם דגש על מסרים ברורים, פילוח קהל יעד וסינון לידים איכותיים.
ברוכים הבאים לעולם של לידים לפתיחת תיק מסחר או חשבונות מסחר
פתיחת תיק מסחר או חשבון מסחר היא צעד משמעותי עבור אנשים שמתעניינים בהשקעות בשוק ההון, בניהול תיקי השקעות פרטיים, או אפילו במסחר פעיל במניות, מטבעות או סחורות.
הטרנד החדש הוא שאנשים כבר לא רוצים רק לקנות ולמכור מניות. הם רוצים להבין מה הם עושים, להיות חלק מקהילה של משקיעים. יש המון קבוצות בפייסבוק ובטלגרם שבהן אנשים משתפים טיפים, מנתחים מניות ביחד, ומספרים על ההצלחות והכישלונות שלהם.
כולם רוצים לסחור. אז איך מגיעים ללקוחות הפוטנציאליים?
מדובר בשירות שמושך מגוון רחב של קהלים – ממשקיעים פרטיים שמעוניינים להיכנס לעולם ההשקעות, דרך סוחרים מנוסים שמחפשים פלטפורמות נוחות ותנאים אטרקטיביים, ועד יזמים פיננסיים שמעוניינים להקים ולנהל חשבון מסחר מתקדם. למרות שמדובר בתחום עם פוטנציאל עסקי גדול, התחרות בו עצומה, והיכולת להגיע ללקוחות המתאימים ביותר בצורה ממוקדת היא קריטית להצלחה.
כדי להבין את המורכבות של לידים בתחום הזה, חשוב להתעמק בקהל היעד. הלקוחות שמתעניינים בפתיחת תיק מסחר או חשבון מסחר מגיעים עם צרכים, שאיפות ורמות ידע שונות. יש כאלה שרק מתחילים את דרכם ורוצים הסברים ברורים ופשוטים על התהליך – מה זה אומר לנהל תיק מסחר, איך ניגשים לשוק ההון, ומה היתרונות של פתיחת חשבון במסחר עצמאי.
לעומתם, יש משקיעים מנוסים שכבר מכירים את התחום ומחפשים תנאים מיוחדים, כמו עמלות מסחר נמוכות, גישה לפלטפורמות מתקדמות עם כלים טכניים, או תמיכה במכשירים פיננסיים מורכבים יותר כמו מסחר באופציות או נגזרים.
קחו דוגמאות על חשבון הבית – כך עושים זאת נכון
למשל, לקוח שמעוניין לפתוח תיק מסחר אישי עשוי להתמקד בשאלות בסיסיות כמו כמה כסף צריך להשקיע כדי להתחיל, מהי רמת הסיכון בתיק, ואילו מניות מומלצות למתחילים. לעומתו, לקוח שכבר סוחר שנים רבות יתעניין בעיקר בפרטים טכניים, כמו מהירות הביצוע של הפקודות בפלטפורמה, היצע הכלים לניתוח גרפים או האפשרות לגישה לשווקים בינלאומיים. ישנם גם לקוחות עסקיים שמחפשים לפתוח חשבונות מסחר לצרכים ארגוניים, כמו ניהול כספי חברה או השקעות של קרן הון סיכון.
המטרה שלנו בבלו ג'ירף למשל היא לא רק להביא לידים, אלא לידים שמתאימים בדיוק לצרכים של העסק שמציע את השירות. זה מתחיל במחקר מעמיק של השוק, שמאפשר לנו להבין את הדינמיקה, את הלקוחות ואת מה שמושך אותם. למשל, גילינו שמשקיעים מתחילים מתעניינים מאוד במידע חינוכי – מדריכים שמסבירים על מסחר עצמאי, קורסים בסיסיים או אפילו סרטונים שמציגים טיפים למתחילים. לעומת זאת, משקיעים מתקדמים יותר נמשכים בעיקר למידע על עמלות נמוכות, ביצועי פלטפורמות, ואמינות השירות.
מה כוללים מסרים שיווקיים בתחום?
אחרי שלב המחקר, אנחנו בונים דפי נחיתה שמותאמים לכל קהל יעד. דף נחיתה ללקוח מתחיל יכול לכלול מסר כמו "תתחיל להשקיע בקלות – פתיחת תיק מסחר עם הדרכה מלאה!" ולפרט איך השירות עוזר לו לצעוד את הצעדים הראשונים בביטחון. דף נחיתה למשקיע מנוסה, לעומת זאת, ידגיש מסרים כמו "מסחר מקצועי בתנאים אטרקטיביים – עם עמלות מהנמוכות בשוק!" ויכלול פירוט טכני על האפשרויות שמציע החשבון.
מה שגם השתנה זה שהיום יש המון אפשרויות חדשות להשקעה. זה כבר לא רק מניות של חברות ישראליות – אפשר להשקיע במניות מחו"ל, בקריפטו, במטבעות, באופציות. נגיד בחור צעיר שרוצה להשקיע את החסכונות שלו – הוא יכול לבחור בין אלף ואחת אפשרויות. זה כמו לבוא לסופר ולראות מדף שלם של חטיפים, במקום רק במבה ואפרופו כמו פעם.
מדף הנחיתה ועד לסגירת עסקה
דפי הנחיתה האלו חייבים להיות לא רק מושכים אלא גם אינפורמטיביים וממוקדים. הם כוללים טפסי ליד פשוטים, עם שאלות כמו "האם יש לך ניסיון קודם במסחר?" או "מה סוג החשבון שאתה מעוניין לפתוח?" שאלות אלו מסייעות לנו לסנן את הפניות ולהתאים אותן במדויק לשירותים שהעסק מציע. במקביל, אנחנו משלבים עדויות או סיפורי הצלחה שמדגישים את הערך של השירות. למשל, סיפור על משקיע שהתחיל עם תיק קטן של כמה אלפי שקלים ובזכות תמיכה וליווי מקצועי הצליח להגדיל אותו פי שלושה.
כמובן שלמרות כל הטכנולוגיה והקדמה, בסוף אנשים עדיין רוצים את הביטחון של ליווי אישי. הם רוצים לדעת שיש להם למי לפנות כשיש להם שאלה, שיש מישהו שיסביר להם מה קורה כשהשוק יורד ב-5 אחוז ביום אחד. וגם את זה צריך לדעת להביא לידי ביטוי בטקסט ובקמפיין – אז מזל שיש אנשי מקצוע שמתמחים בנושא (ספוילר: אנחנו).
כדי להביא את הלקוחות לדפי הנחיתה, אנחנו משתמשים בקמפיינים ממוקדים בגוגל ופייסבוק. בגוגל, הקמפיינים מתמקדים במילות מפתח כמו "איך לפתוח חשבון מסחר?", "פלטפורמה מומלצת לסוחרים", או "תיק השקעות מתחילים". המודעות כוללות מסרים שמניעים לפעולה, כמו "תתחיל להשקיע היום – עם תנאים אטרקטיביים וממשק פשוט!". בפייסבוק, אנחנו עובדים על מודעות שמספרות סיפור, עם תמונות וסרטונים שממחישים איך פתיחת חשבון מסחר יכולה לשנות את חיי הלקוח.
בואו ליהנות מהניסיון שלנו עם לידים לפתיחת תיק מסחר או חשבונות מסחר
דוגמה לקמפיין מוצלח היא עבור חברה שהציעה פתיחת חשבונות מסחר עם ליווי צמוד. יצרנו דפי נחיתה עם מסר שמדבר גם למתחילים וגם למתקדמים: "בואו לגלות איך להרוויח בשוק ההון – בליווי אישי ותנאים מעולים." שילבנו מודעות בפייסבוק עם תמונות של אנשים מחייכים ליד המחשב, לצד טקסטים כמו "העתיד שלך מתחיל כאן – תיק מסחר מותאם אישית." התוצאה? החברה קיבלה מאות לידים איכותיים תוך חודש, עם אחוזי סגירה גבוהים במיוחד.
בלו ג'ירף מבינה שלידים איכותיים הם המפתח להצלחה בשוק המורכב והתחרותי הזה. אנחנו יוצרים תהליך מדויק שמחבר בין הלקוחות הנכונים לעסקים שיכולים להציע להם בדיוק את מה שהם צריכים. עם מחקר שוק מעמיק, דפי נחיתה חכמים וקמפיינים שממוקדים במטרה, אנחנו מסייעים לעסקים להצליח ולהרחיב את קהל הלקוחות שלהם בצורה משמעותית.