לידים מגוגל

לידים שמגיעים בעזרת מודעה שיווקית העולה כקמפיין בגוגל אדס (Google Ads) – מערכת הפרסום של גוגל. הליד צפוי לעבור בפאנלים שונים כגון כתבה, דף נחיתה או טופס לידים שנפתח ישירות מהמודעה.

הכתבות מתפרסמות ב "שמענו" – פורטל הפיננסים של בלו ג'ירף המונה מדי חודש כ- 400,000 כניסות וכ- 70,000 משתמשים הרשומים לדיוור (ניוזלטר) שבועי. בממוצע אגב, אנו מייצרים בזכות "שמענו" למעלה מ – 25,000 לידים חמים בחודש.

איך אנחנו מייצרים לכם לידים מגוגל

מבצעים מחקר עומק על נושא שמסקרן את הליד שלכם: ביטוחים, הטבות מס, החזרי מס לשכירים, משכנתאות, אורתופדיה, אסתטיקה וכו'.

מייצרים מספר כתבות כדי לעשות A/B טסטינג ולראות מה עובד.

מעלים קמפיין באאוטבריין\טאבולה.

מבצעים מחקר עומק על נושא שמסקרן את הליד שלכם: ביטוחים, הטבות מס, החזרי מס לשכירים, משכנתאות, אורתופדיה, אסתטיקה וכו'.

מבצעים מחקר עומק על נושא שמסקרן את הליד שלכם: ביטוחים, הטבות מס, החזרי מס לשכירים, משכנתאות, אורתופדיה, אסתטיקה וכו'.

מודול תשלום

מודל המחדל בפלטפורמה הוא פר הקלקה על המודעה (COST PER CLICK או בקיצור (CPC. עלות דרך דסקטופ תהיה יקרה יותר בגלל שבמובייל יש יותר נוכחות (יותר קליקים = עלות נמוכה יותר לקליק). מבחינת העבודה מולנו, מודל התשלום הוא עלות פר ליד (CPL); משלמים על לידים מתעניינים בלבד שמגיעים אליכם באופן בלעדי! תהליכי איכות ובקרה איכות המודעה של קמפיין בגוגל נמדדת בעזרת "ציון איכות" (או Quality Score). ציון זה מורכב משיעור CTR (יחס הקלקות/חשיפות), מידת הרלוונטיות של תוכן המודעה, איכות חוויית המשתמש, גובה הצעה (BID) על מילות מפתח וכמובן שימוש במילות מפתח רלוונטיות. ככל שהציון גבוהה יותר כך פוחתת עלות ההקלקה על המודעה. כדי להביא לשיפור בציון ניתן לשלב ביטויים מרכזיים בכותרת ו/או כתובת האתר ו/או תיאור התמונה של דף הנחיתה.