לידים מיוטיוב

לידים חמים שמגיעים אליכם מיוטיוב –
הפלטפורמה הפופולרית בעולם לשיתוף סרטים ומוסיקה
בקרב למעלה מ- 2 מיליארד משתמשים שנכנסים אליה מדי חודש.

דוגמה למודעה מקמפיין דיסקברי ב- Youtube

איך אנחנו מייצרים לכם לידים מכתבות תוכן?

מבצעים מחקר עומק על נושא שמסקרן את
הליד שלכם: ביטוחים, הטבות מס, החזרי מס
לשכירים, משכנתאות, אורתופדיה, אסתטיקה וכו'.

מייצרים מספר כתבות כדי לעשות A/B טסטינג
ולראות מה עובד.

מבצעים מחקר עומק על נושא שמסקרן את הליד שלכם: ביטוחים, הטבות מס, החזרי מס לשכירים, משכנתאות, אורתופדיה, אסתטיקה וכו'.

מבצעים מחקר עומק על נושא שמסקרן את הליד שלכם: ביטוחים, הטבות מס, החזרי מס לשכירים, משכנתאות, אורתופדיה, אסתטיקה וכו'.

מודול תשלום

מודעות דיסקברי במודל CPA: תשלום פר לחיצה על תמונה שהובילה לסרטון, מדובר במודעות מדף הבית של Youtube, תוצאות חיפוש או רשימת סרטונים רלוונטיים לסרטון האחרון שנצפה. מודעות טרו ויו במודל CPV: תשלום פר צפיה בסרטון במידה שהוא רץ מעל 15 שניות. מודעות באמפר במודל CPM: תשלום על כל חשיפה, סרטונים "נדחפים" של עד 15 שניות שאין את האופציה לדלג עליהם. תהליכי איכות ובקרה במידה שהקמפיין אינו עומד ביעדים שהוגדרו (כמות הקלקות, אחוזי המרה) ניתן לבצע פעולות שונות לשיפורו:
1) הוספת כתוביות לסרטונים.
2) בניית דף נחיתה לקמפיין.
3) הגדרת/שינוי קהלי רימרקטינג.
4) הצגת המסר השיווקי בתחילת הסרטון.