כל מה שצריך לדעת על לידים לביטוחים ואיך הכי נכון לייצר אותם

לידים לביטוח מהווים כמנוע צמיחה משמעותי ליועצים, סוכנויות וחברות ביטוח רבות. ענינו עבורכם על 14 השאלות הנפוצות ביותר.

תוכן עניינים

shutterstock_511949200

תחום הביטוח הוא תחום תחרותי וקשה מטבעו וייצור לידים לביטוח היא אומנות בפניי עצמה.

יצרנו עבורכם מדריך מקוצר ללידים לביטוח המכיל 14 תשובות פרקטיות לשאלות הנפוצות ביותר.

אחד התחומים המאתגרים ביותר בענף ייצור הלידים הוא תחום ייצור לידים לביטוחים.

זה נובע מכמה גורמים שונים:

  • אנשים כבר שבעים מכל השיחות שהם מקבלים ממוקדי מכירות באופן יומי/שבועי ואין להם כוח לשמוע הצעות ואנשי מכירות שמנסים למכור להם(בטח אם זו דאטה קרה)
  • הרבה אנשים כבר ביצעו את השינויים וניצלו את הרפורמות ואין מה לעשות בתיק שלהם
  • אנשים נכוו בעבר מסוכני מכירות ששיקרו או ניצלו אותם בדרך כלשהי ומדד האמון שלהם מאוד נמוך
  • בואו נהיה כנים, זה ממש לא הענף הכי סקסי שיש…

אז נכון, מדובר בתחום לא פשוט בכלל שרווי בתחרות רבה, אך עדיין הוא יכול להיות מאוד רווחי(לא סתם יש עליו תחרות עזה כל כך) במידה ומנהלים את האופרציה שלו בצורה נכונה תוך שימוש בכלים הנכונים.

ולראיה, חברות הביטוח משלמות 7.8 מיליארד שקל בשנה לסוכנים – ואתם יכולים להיות טיפה במים ולהרוויח ה-מ-ו-ן כסף!

מהם סוגי הלידים לביטוחים שקיימים כיום בשוק?

באופן רחב ישנם 3 סוגים של לידים:

  • דרך ייצור אונליין (קידום ממומן PPC או קידום אורגני SEO)
  • לידים לביטוח מטויבים טלפונית.
  • ביטוח אופליין (קנייה של דאטה לרוב קרה).

לכל אחד מהם עלויות ייצור שונות, איכות ליד שונה ואופן ייצור שונה לחלוטין.

במאמר הקרוב ניגע בכל אחד מסוג הלידים ונפרט כיצד מייצרים אותם בשוק, מה העלויות שלהם ומה היתרונות והחסרונות של כל אחד ואחד.

לידים לביטוח אונליין

מדובר בליד המיוצר בתהליך אינטרנטי המיוצר דרך כתבת תוכן או כתבה שיווקית שנוגעת בנושאים שונים הקשורים לתחום הביטוח. המטרה של הכתבה ליצור בידול, הצפת צורך ופתרון לבעיה.

בד"כ מייצרים תנועה דרך אתרי חדשות, נכסים דיגיטליים, מנועי חיפוש, וידאו, רשתות חברתיות ועוד..

הגולש נחשף לתוכן הכתבה ובוחר האם להשאיר פרטים, כמובן שחברות ייצור לידים מתאימות את התוכן כדי להגיע לתוצאות מקסימליות לאחר מחקר שוק מעמיק ולמידת התחום ומתחרים.

לרוב לידים אונליין לביטוח מיוצרים כך:

  1. הזרמת תנועה לכתבת תוכן ארוכה בנושאים השונים (ביטוח חיים, ביטוח בריאות, רפורמות שונות, כפל ביטוחים, ראיון אישי, דמות ציבורית)
  2. הליד עונה על שאלון של מספר שלבים באופן מותאם לצרכי הלקוח
  3. הליד מאשר הרשמה באמצעות קוד אימות טלפוני, לכן מכחישי פנייה כמעט לא קיימים
  4. שיווק רימרקטינג – כל מי שנחשף לכתבה וקרא אותה נחשף שוב במקומות שונים במדיה עד להמרה.
  5. כתבות SEO שמכניסות תנועה לאתר וממירות דרך האתר
  6. באמצעות ניוזלטר ורשימות תפוצה

יתרונות לידים אונליין לביטוח:

  • כמות גבוהה יותר גם לאורך טווח ארוך(ניתן להתחייב לכמות גבוהה)
  • ניתן לסווג לפי סוג הליד(לפי רמת מעורבות, הצעת ערך, תמונה, סוג כתבה) מגוון מאוד רחב של סוגי ליד
  • מקור התנועה – אפשר לשחק עם הפלטפורמה המייצרת ולייצר סוגים שונים של לידים
  • שילוב מנצח בין הפלטפורמות – ניתן לייצר חליפה מותאמת אישית ללקוח

חסרונות לידים אונליין לביטוח:

  • – דרוש נוהל עבודה בכדי להשיג תוצאות איכותיות ולהשיג ROI גבוה
  • – נדרש צוות מכירות מיומן שיודע לקשר את סוג הליד ואופן המכירה הטוב ביותר
  • – יכול להתקרר במידה ולא חוזרים אליו בזמן ומשאירים אותו באוויר

מחיר ללידים לביטוח:

נע בין 60 ל-110 ש"ח לליד בתחום הביטוח דרך ייצור אונליין.

לידים מטויבים לביטוח ותיאום פגישות נמכרים בעד 750 ש"ח כאשר המחיר מתומחר לפי פוטנציאל הליד.

לידים מטויבים לביטוח:

לידים אלו עברו תהליך דיגיטלי (לידים אונליין) אך הבידול הוא שהם עוברים שיחה טלפונית מאיש מכירות ולאחר ביצוע השיחה ואספקת כל הפרטים הרלוונטיים מקבל הלקוח את פרטיי סוכן הביטוח שאליו מיועדת השיחה הבאה ומתואמת לו שיחה לשעה ספציפית.

אלו הדברים שלרוב אנשי המכירות מוודאים בשיחה:

1. האם הליד מעוניין בהמשך תהליך.

2. האם הליד פנוי לשיחת המשך בתאריך שנקבע.

3. מוודאים את ביצוע הפגישה בפועל.

יתרונות לידים לביטוח מטויבים:

– מאוד איכותי, שנייה לפני סגירה

– התהליך יוצר תחושת ארגון ומקצועיות (כאילו מתנהלים מול תאגיד ולא מול סוכן עצמאי)

– סינון מעמיק של הלידים, רמת הוודאות באיכות הליד היא מאוד גבוהה

– חיסכון בזמן, הליד מגיע מיודע לתהליך ועבר חימום של אנשי מכירות לפני זה

חסרונות לידים לביטוח מטויבים:

-כמות מוגבלת בעקבות האיכות הגבוהה

-יקר בצורה משמעותית מהאחרים

-תהליך הייצור לוקח יותר זמן

מחירים ממוצעים ללידים לביטוח:

המחיר משתנה בין גודל תיק הביטוח ופוטנציאל הלקוח, איכות הליד והאם נקבעה שיחה עתידית או פגישה.

טווח המחירים בעבור לידים לביטוח ולידים לסוכני ביטוח המיוצרים בתהליך אונליין – 60-110 ש"ח בתוספת מע"מ.

טווח המחירים בעבור לידים לביטוח או לידים לסוכני ביטוח המיוצרים דרך טיוב טלפוני – 175-750 ש"ח בתוספת מע"מ לליד.

לידים לביטוח אופליין:

לידים שמוקד טלמרקטינג מתקשר לדאטה קרה שהשאירה פרטים יותר משבועיים אחורה ומכל סיבה שהיא לא הייתה התקדמות בתהליך. מכיוון שהשאירו פרטים ניתן להבין שהם רלוונטיים והאתגר הוא לנסות "להחיות" אותם להפוך מליד קר לליד חם.

במידה ואיש המכירות מצליח לחמם אותם הוא מטייב אותם וקובע פגישה וכך הופך את הליד אופליין מקר לחם. בשונה מלידים קרים שמוקדי טלמרקטינג מתקשרים אליהם ישירות ומנסים למכור להם, כאן הליד עבר תהליך חימום מסוים והתחמם משמעותית.

יתרונות לידים לביטוח אופליין:

  • מחירים נוחים

– כמות בלתי מוגבלת

– עבר אינטראקציה בין אישית עם איש מכירות המשפרת את איכות הליד

– שיחות מוקלטות

חסרונות לידים לביטוח אופליין:

– איכות הליד אינה טובה כמו לידים מטויבים

– הליד עשוי להיות לאחר הרבה שיחות וחסר סבלנות

מחירים ממוצעים ללידים לביטוח:

נע בין 60 ל-100 ש"ח

סיכום:

סקרנו במאמר את שלושת סוגי הלידים בענף הביטוח והצגנו את התהליך שהם עוברים, היתרונות והחסרונות של כל אחד וכמובן המחיר הממוצע בשוק.

לידים לביטוח מתאימים לחברות ביטוח, סוכנויות ביטוח, סוכני ביטוח וגופים פיננסים נוספים.

בלו ג'ירף מדיה היא יצרנית לידים מהמובילות בישראל, אנו עובדים עם ספקים ומשפכים אינטרנטיים עמוקים ומורכבים שמייצרים את איכות הליד הטובה ביותר – ואתם מוזמנים לבדוק אותנו.

נשמח לעמוד לשירותכם ולספק עבורכם חבילת לידים מותאמת אישית העונה על הצרכים שלכם!

רוצים לשמוע על הכל לפני כולם?

הרשמו לניוזלטר שלנו

אולי יעניין אותך גם: