בקצרה איך אנחנו מייצרים לידים?
- אנחנו מפרסמים מודעות שיווקיות במגוון הפלטפורמות ומציגים את המסרים.
- אנחנו מייצרים וחושפים את הליד שלכם לתוכן איכותי בתחום החזרי המס.
- אנחנו מאפשרים לליד להשאיר פרטים כדי לבדוק האם מגיע לו החזרי מס מהמדינה (כמו גובה השכר ברוטו, האם היה בחל"ת, האם משך כספים מקרן הפנסיה שלו ועוד).
- אנו מאפשרים לליד לקבל שיחה חוזרת מטעם גוף או יועץ אשר עוסקים בהחזרי מס.
- אתם מקבלים לידיים את הליד האולטימטיבי: 100% בלעדי, 100% מתעניין.
מיליוני שכירים בישראל זכאים בכל רגע נתון להחזרי מס עקב מגוון סיבות אישיות, רפואיות, משפחתיות או שקשורות לעבודה ב-6 השנים האחרונות ובשווי עשרות אלפי שקלים. לאור זאת, לידים להחזרי מס הפכו לפופולריים בקרב חברות וסוכנים המספקים שירותים בתחום המיסוי ומציעים ליווי מקצועי כדי לממש את הזכות החשובה להחזרי מס מהמדינה כחוק. בתוך כל זה, עסקים רבים בתחום החזרי המס מסתמכים על השגת לידים להחזרי מס באספקה יציבה דרך מגוון ערוצי הפרסום (גוגל, פייסבוק ופרסום באתרי תוכן) כדי להשיג צמיחה וגידול במכירות.
איך ניתן לייצר לידים להחזרי מס?
אנחנו מייצרים לידים להחזרי מס ב5 דרכים שונות:
1. קניית רשימות תפוצה – מדובר באופציה הבסיסית (והבעייתית) ביותר. אתם משלמים עבור רכישה של רשימות אנשי קשר שאולי (ואולי לא) מתעניינים בשירות שלכם. מה היתרון? הזדמנות לרכוש כמויות מסחריות של לידים. והחיסרון? הרבה פעמים יהיה זה קהל שבמקרה צפה במודעה אינטרנטית והפרטים שלו הועברו לחברות יעד שונות – מבלי שהוא היה בכלל מודע לכך. בנוסף, רשימות אלו עשויות להתגלגל בין כמה וכמה ידיים של נותני שירות שונים מה שעשוי לפגוע דרמטית בסיכויים לייצר המרות.
2. מודעות ממומנות – מדובר ברכישת לידים בשיטה המוכרת והנפוצה מכולן: יצירת מודעות PPC (או Pay Per Click) דרך פלטפורמות הפרסום הבאות:
- פייסבוק ואינסטגרם – יצירת לידים להחזרי מס דרך פרסום מודעות ממומנות להגדלת החשיפה לקהל יעד רלוונטי וממוקד דרך מגוון מיקומים בכל שעות היום בפלטפורמות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם.
- Google Ads , Madia and discovery – קידום ממומן במערכת הפרסום של גוגל לפי הפלטפורמות השונות, לדוגמא – קידום על בסיס ביטויים רלוונטיים להחזרי מס בגוגל חיפוש. קידום על בסיס שטחי פרסום באתרי תוכן מובילים באמצעות רשת המדיה של גוגל. קידום על בסיס מיקומים ביוטיוב Gmail ובאנרים נוספים באמצעות רשת הדיסקברי של גוגל.
- טאבולה/אאוטבריין – שיווק דיגיטלי ממומן באמצעות שטחי פרסום דינאמיים במיקומי פריים באתרי תוכן המובילים ביותר בארץ ובעולם.
- יוטיוב – יצירת חשיפה דרך קידום ממומן במגוון מיקומי הפרסום של יוטיוב כמו תוצאות החיפוש מעברונים המלצות לווידאו נוסף ומיקומים בעלי חשיפה נוספים, באמצעותם מייצרים תנועה של גולשים המתעניינים בקבלת החזרי מס. במקרה כזה, כמובן, תרצו לבחור בחברת שיווק דיגיטלי שמגיעה עם "קבלות בשטח" ולא עם סיסמאות באוויר. מה היתרון? אפשרות לטרגט ולהגיע לקהלי יעד באופן נרחב וממוקד. והחיסרון? כל לחיצה תעלה לכם כסף ואין שום הבטחה ודאית שאנשים ישאירו פרטים.
3. דפי נחיתה – בדומה לשיטה של מודעות ממומנות – השגת לידים באמצעות דף נחיתה תלויה נטו בהשארת פרטים בעמוד. מה היתרון? אפשר להקפיץ בקידום ממומן, להגיע לקהלים נרחבים וליצור עניין גדול אם יש כותרת/הצעה שהיא טובה מספיק. מה והחיסרון? מצריך עבודת מחקר נרחבת וביצוע אופטימיזציות "תוך כדי תנועה".
4. קידום אורגני – מדובר בדרך "טבעית" להשיג לידים עבור יועצי מס ורואי חשבון המספקים שירות לקבלת החזרי מס מהמדינה. השיטה היא קידום אורגני בגוגל (המוכר בעגת המשווקים כ- Search Engine Optimization או בקיצור SEO). הרעיון הוא די פשוט; יוצרים תכנים אינפורמטיביים עפ"י מילות מפתח תחרותיות (למשל – לידים להחזרי מס) במטרה לגרום לעמוד באתר שלכם להיות מקודם במקומות הראשונים של גוגל. באופן סטטיסטי, קידום אורגני שמביא תוצאות עשוי לקחת בין מספר חודשים לשנה אחת – כך שצריך להצטייד בהמון הלך רוח ולהיעזר בשירותיו של מקדם אתרים מקצועי.
היתרון? יצירת תוכן רלוונטי שיכול להניע גולשים. והחיסרון? המתנה ארוכה עד שרואים תוצאות.
5. כתבות תוכן איכותיות:
מבין השיטות שציינו כאן – זו כנראה החכמה והיעילה מכולן. מה שקורה שם הוא "מסע לקוח" שלם:
- הלקוח מגיע לכתבה בטאבולה/אאוטבריין ומוזמן לבצע בדיקת זכאות כדי לבדוק את האפשרות לקבלת החזר מס (זה רלוונטי גם לעולמות הביטוח והמשכנתה אגב).
- הלקוח עונה על שאלון קצר כדי לבצע בדיקת זכאות.
- הלקוח מבצע אימות טלפוני כדי לוודא שהוא אדם אמיתי ולא רובוט.
- שימוש בשיווק רימרקטינג – "רודפים" אחרי לקוחות שכבר קראו את הכתבה וממשיכים לחשוף אותם אל הנושא שהתעניינו בו במטרה להצליח להמיר אותם.
מעבר לעניין הבקרה על הלידים – הם נמכרים רק לכם באופן בלעדי מה שיכול להבטיח כי רף ההתעניינות שלהם גבוה יותר וכך גם הסיכוי להמיר אותם. ואם תשאלו אותנו? זהו מנוע הצמיחה המושלם בשביל העסק שלכם! .
אילו פרטים מגיעים עם טופס הליד להחזר מס?
הפרטים שמקבלים יועצי מס ורואי חשבון על לידים להחזרי מס הם פרטים אישיים פיננסים שקשורים למקום העבודה וקשורים לזכאותו לקבלת החזר מס מהמדינה, לדוגמא:
- מהו סטטוס התעסוקה שלך?
- מהי המשכורת שלך או של בן/בת זוג?
- האם משכת כספים מקרן פנסיה גמל או השתלמות ושילמת מס?
- האם עברת בין עבודות ב6 השנים האחרונות?
- האם נולד לך ילד?
- האם אתה משלם מזונות?
- האם שילמת מס הכנסה?
- האם אתה סוחר בבורסה?
- האם שילמת מס שבח או רכישה?
- שם פרטי ושם משפחה
- מספר טלפון
כמה לידים מסוגלים לספק ביום?
אנו מסוגלים להתחייב על אספקה יציבה של לידים להחזרי מס עבור יועצי מס ורואי חשבון. לספק תכנון משוערך של הספקת לידים יומית ולהשיגה בכל מחיר על מנת לייצב את העסק שלכם ולייצר וודאות. באופן יומי אנו מייצרים קרוב ל- 250 לידים להחזרי מס ומסוגלים לספק ללקוח בודד גם מעל 50 לידים יומית בתיאום ציפיות נכון.
באיזה מודל תשלום חברת בלו ג'ירף עובדת?
אנו עובדים במודל CPL לקניית לידים שהוא המודל האידאלי ללידים להחזרי מס מכיוון שמודל זה מבוסס תוצאות. במודל זה אתם משלמים רק בעבור קבלת ליד תקין להחזרי מס אשר עומד בקריטריונים שתואמו מראש. מודל CPL ממזער את רמת הסיכון שלכם בהליך יצירת הליד מכיוון שאינכם משלמים עבור תקציב פרסום, קמפיינר, בדיקת מודעות וניצוח מתחרים – אתם מקבלים לידים לפי מסלול הרכישה אשר עומדים בקריטריונים הבאים:
- סינון לפי שכר
- סינון לפי היתכנות לקבלת החזרי מס
- סינון לפי ליד מאומת
- וסינון לפי ליד בלעדי
מה קורה במצב שהליד לא טוב?
אנו עובדים לפי מנגנון זיכויים על לידים פסולים אשר קבוע מראש ויוצג בפניך בטרום התהליך. לרוב גובה הזיכוי נע בין שיעור של 0%-15% מנתח ההזמנה.
מה כדאי לבדוק לפני שקונים לידים להחזרי מס?
לפני שקונים לידים להחזרי מס כדאי לבדוק את הדברים הבאים:
- אופן ייצור הליד – האם נוצר דרך אפיקים ממומנים או אורגניים.
- דרך איזו פלטפורמה שיווקית נוצר הליד – האם דרך פייסבוק, גוגל, טאבולה או אוטבריין
- מה ותק חברת הלידים שמייצרת את הלידים עבורך – האם החברה אמינה? האם יש לה המלצות? האם הליד שלה שונה מלידים שכבר ניסית? האם מספקים ערך מוסף כמו הכשרת מכירות? האם יש להם גם לידים פרימיום להחזרי מס.
- האם הלידים בלעדיים?
- האם הלידים מאומתים?
- האם הלידים נוצרים במאגר מידע רשום?
- האם הלידים חמים או קרים?
- האם הלידים מתקבלים בזמן אמת?
- האם הלידים רלוונטים להחזרי מס?
קהל היעד לקניית לידים להחזר מס
קהל היעד האידאלי בתחום החזרי המס עבור יועצי מס, חברות מס, ורואי חשבון הינו:
- שכירים – שכירים משלמים מס הכנסה באופן חודשי כאשר שיקלול חבות המס מתבצעת באופן שנתי, כך מליוני שכירים יוצרים תשלום מס יתר שהם עשויים לקבל חזרה דרך הליך פשוט של החזרי מס. הליד האידאלי של שכיר הוא אחד שמרוויח מעל 6,000 שקלים בעבודתו ב6 השנים האחרונות ושילם מס הכנסה. כמו כן קיימים 84 פרמטרים המזכים שכיר בהחזר מס לפי רשות המיסים.
- עצמאיים – כמו שכירים גם עצמאיים משלמים מס הכנסה באופן חודשי או רבעוני תלוי במשיכת המשכורת לחשבון הבנק שלהם. גם עצמאיים משלמים מיד את חבות מס ובאפשרותם לבצע שיקלול שנתי ולבחון זכאות להחזר מס. לדוגמא – עצמאי ששילם מס ונולד לו ילד עשוי להיות זכאי להחזר מס.
- בעלי חברות – בעלי חברות הם אנשים שהעסק שלהם מכיל מחזור עסקאות גדול ולכן עשויים לשלם מס הכנסה גבוה יותר בגין השכר הגבוה שלהם. קהל זה הינו פוטנציאלי עבור נותן השירותים.
- פנסיונרים – אדם שיצא לגמלאות זכאי להטבות מס , החזרי מס, ונקודות זכות במס הכנסה בגינם עשוי להיות זכאי להחזר.