רכישת לידים להחזרי מס – מהן האופציות הקיימות?

תוכן עניינים

לידים להחזרי מס

השאירו פרטים

לקבלת הצעת לידים חמים!

נתחיל מהטופ – בשנים האחרונות קיימת התעניינות גוברת בכל הנוגע לזכויות והטבות בעולם הפיננסים: הוזלה בביטוחים, ניוד קופות גמל, שיפור דמי ניהול בתיקי השקעות, תיקון 190, תיקון 125 ד' ועוד. אבל אחד התחומים שבאמת "לוהטים" היום הוא כל הנושא של החזרי מס לשכירים. באופן טבעי, כמובן, קיימת שם תחרות צפופה ועיקשת בין יועצים פיננסיים המציעים את שירותיהם: לסייע לרבבות שכירים ושכירות לממש את זכאותם להחזרי מס מהמדינה. וכיצד הם מנסים לגבור על המתחרים? באמצעות רכישות של לידים להחזרי מס!

לידים להחזרי מס – איך אפשר להשיג אותם?

לידים להחזרי מס (או לכל תחום בעצם) אפשר להשיג במגוון דרכים. הבה נמנה אותן:

לידים להחזרי מס דרך קניית רשימות תפוצה

מדובר באופציה הבסיסית (והבעייתית) ביותר. אתם משלמים עבור רכישה של רשימות אנשי קשר שאולי (ואולי לא) מתעניינים בשירות שלכם. מה היתרון? הזדמנות לרכוש כמויות מסחריות של לידים. והחיסרון? הרבה פעמים יהיה זה קהל שבמקרה צפה במודעה אינטרנטית והפרטים שלו הועברו לחברות יעד שונות – מבלי שהוא היה בכלל מודע לכך. בנוסף, רשימות אלו עשויות להתגלגל בין כמה וכמה ידיים של נותני שירות שונים מה שעשוי לפגוע דרמטית בסיכויים לייצר המרות.  

לידים להחזרי מס באמצעות מודעות ממומנות

מדובר ברכישת לידים בשיטה המוכרת והנפוצה מכולן: יצירת מודעות PPC (או Pay Per Click). במקרה כזה, כמובן, תרצו לבחור בחברת שיווק דיגיטלי שמגיעה עם "קבלות בשטח" ולא עם סיסמאות באוויר. מה היתרון? אפשרות לטרגט ולהגיע לקהלי יעד באופן נרחב וממוקד. והחיסרון?  כל לחיצה תעלה לכם כסף ואין שום הבטחה ודאית שאנשים ישאירו פרטים. 

לידים להחזרי מס באמצעות דפי נחיתה

בדומה לשיטה של מודעות ממומנות – השגת לידים באמצעות דף נחיתה תלויה נטו בהשארת פרטים בעמוד. מה היתרון? אפשר להקפיץ בקידום ממומן, להגיע לקהלים נרחבים וליצור עניין גדול אם יש כותרת/הצעה שהיא "סקסית" מספיק. והחיסרון? מצריך עבודת מחקר נרחבת וביצוע אופטימיזציות "תוך כדי תנועה". 

לידים להחזרי מס באמצעות קידום אורגני

מדובר בדרך "טבעית" להשיג לידים לעסק שלכם. השיטה היא קידום אורגני בגוגל (המוכר בעגת המשווקים כ- Search Engine Optimization או בקיצור SEO). הרעיון הוא די פשוט; יוצרים תכנים אינפורמטיביים עפ"י מילות מפתח תחרותיות (למשל – לידים להחזרי מס) במטרה לגרום לעמוד באתר שלכם להיות מקודם במקומות הראשונים של גוגל. באופן סטטיסטי, קידום אורגני שמביא תוצאות עשוי לקחת בין מספר חודשים לשנה אחת – כך שצריך להצטייד בהמון הלך רוח ולהיעזר בשירותיו של מקדם אתרים מקצועי. היתרון? יצירת תוכן רלוונטי שיכול להניע גולשים. והחיסרון? המתנה ארוכה עד שרואים תוצאות. 

והדובדבן שבקצפת – לידים בלעדיים להחזרי מס דרך כתבות תוכן איכותיות

מבין השיטות שציינו כאן – זו כנראה החכמה והיעילה מכולן. מה שקורה שם הוא "מסע לקוח" שלם:

  1. הלקוח מגיע לכתבה בטאבולה/אאוטבריין ומוזמן לבצע בדיקת זכאות כדי לבדוק את האפשרות לקבלת החזר מס (זה רלוונטי גם לעולמות הביטוח והמשכנתה אגב).
  1. הלקוח עונה על שאלון קצר כדי לבצע בדיקת זכאות.
  2. הלקוח מבצע אימות טלפוני כדי לוודא שהוא אדם אמיתי ולא רובוט. 
  1. שימוש בשיווק רימרקטינג – "רודפים" אחרי לקוחות שכבר קראו את הכתבה וממשיכים לחשוף אותם אל הנושא שהתעניינו בו במטרה להצליח להמיר אותם. 

מעבר לעניין הבקרה על הלידים – הם נמכרים רק לכם באופן בלעדי מה שיכול להבטיח כי רף ההתעניינות שלהם גבוה יותר וכך גם הסיכוי להמיר אותם. ואם תשאלו אותנו? זהו מנוע הצמיחה המושלם בשביל העסק שלכם! 

השאירו פרטים

לקבלת הצעת לידים חמים!

אולי יעניין אותך גם: