לידים למשכנתאות

תוכן עניינים

לידים למשכנתאות

השאירו פרטים

לקבלת הצעת לידים חמים!

כל מה שצריך לדעת על לידים למשכנתאות ולידים ליועצי משכנתאות!

אחד התחומים המאתגרים ביותר בענף ייצור הלידים הוא תחום ייצור לידים למשכנתאות.

הסיבה היא שמעורבים סכומי כסף גבוהים בעסקאות האלו ומצריכות רמות אמון גבוהות, ובנוסף התחרות בתחום גבוהה מאוד – בנקים, יועצי משכנתאות, סוכנויות ביטוח (ביטוח חיים למשכנתא) וגורמים פיננסיים נוספים רק רודפים אחר לידים ולקוחות פוטנציאליים.

נכון, מדובר בתחום לא פשוט בכלל שרווי בתחרות רבה, אך עדיין הוא יכול להיות מאוד רווחי(לא סתם יש עליו תחרות עזה כל כך) במידה ומנהלים את האופרציה שלו בצורה נכונה תוך שימוש בכלים הנכונים.

דמיינו שאתם מנהלים תהליך ייצור ליד איכותי ומדויק, שחוסך לכם זמן בשיחת המכירה ועוזר לכם לשפר משמעותית את אחוזי ההמרה. זה אפשרי רק צריך לדעת איך עושים זאת!

בואו נתחיל להבין – מה זה לידים למשכנתאות והאם הם מתאימים ליועצי משכנתאות בלבד?

כפי שאמרנו בפסקת הפתיחה, תחום המשכנתאות מאגד בתוכו תחומים שונים שבסה"כ הכסף שמועבר ומנוהל באותם תחומים מגיע למיליארדי שקלים. אנחנו מדברים על חברות ענק ועצמאיים שזקוקות ללידים האלו והמבחר כמעט ואינסופי! תמיד יש לידים רלוונטיים, חלקם יותר וחלק פחות אך התנועה בשוק הזה היא בלתי נגמרת.

האם תחום ייצור לידים למשכנתאות מתאים רק לייצור לידים ליועצי משכנתאות בלבד?

התשובה היא לא:

גופים מעוניינים בלידים למשכנתאות

קהל היעד ללידים מהסוג הזה הוא בדרך כלל:

  • יועצי משכנתאות
  • גופים פיננסיים
  • אנשי מכירות מסוגים שונים
  • סוכנויות ביטוח
  • חברות השקעה כאלו ואחרות

אילו תחומים נוגעים בלידים למשכנתאות?

  • מחזור משכנתא – הכתבות שהגולשים מופנים אליהן לרוב מדברות על הרפורמה החדשה, השינויים בשוק וכיצד ניתן לנצל אותם לטובת הוזלה במשכנתא ובהחזר החודשי, הכתבות מעלות את הערך של יועצי משכנתאות ומציפות לגולש את הבעיה וכיצד ניתן לפתור אותה
  • משכנתא חדשה – גם כאן הגולשים מופנים לכתבות שמדברות על הרפורמה החדשה, השינויים בשוק וכיצד ניתן לנצל אותם לטובת הוזלה במשכנתא ובהחזר החודשי, מציגים סטטיסטיקות של ציבור הלווים ומחדלים שונים וכיצד הציבור יכול להימנע להיכנס לסטטיסטיקות הללו, הכתבות מעלות את הערך של יועצי משכנתאות ומציפות לגולש את הבעיה וכיצד ניתן לפתור אותה
  • איחוד הלוואות והורדת ההחזר החודשי – דומה מאוד למחזור ומשכנתא חדשה, אך כאן מציגים את האפשרות לאיחוד הלוואות וחיסכון של כסף בהחזרים החודשיים. מציגים סטטיסטיקות של ציבור הלווים ומחדלים שונים וכיצד הציבור יכול להימנע להיכנס לסטטיסטיקות הללו, הכתבות מעלות את הערך של יועצי משכנתאות ומציפות לגולש את הבעיה וכיצד ניתן לפתור אותה

מהם סוגי לידים למשכנתאות שקיימים כיום בשוק?

באופן רחב ישנם 3 סוגים של לידים:

  • לידים מייצור אונליין
  • לידים מטויבים
  • לידים פגישה מתואמת

לכל אחד מהם עלויות ייצור שונות, איכות ליד שונה ואופן ייצור שונה לחלוטין.

במאמר הקרוב ניגע בכל אחד מסוג הלידים ונפרט כיצד מייצרים אותם בשוק, מה העלויות שלהם
ומה היתרונות והחסרונות של כל אחד ואחד.

לידים למשכנתאות אונליין

מדובר בליד המיוצר בתהליך אינטרנטי המיוצר דרך כתבת תוכן או כתבה שיווקית שנוגעת בנושאים שונים הקשורים לתחום. המטרה של הכתבה ליצור בידול, הצפת צורך ופתרון לבעיה.

בד"כ מייצרים תנועה דרך אתרי חדשות, נכסים דיגיטליים, מנועי חיפוש, וידאו, רשתות חברתיות ועוד..

הגולש נחשף לתוכן הכתבה ובוחר האם להשאיר פרטים, כמובן שחברות ייצור לידים מתאימות את התוכן כדי להגיע לתוצאות מקסימליות לאחר מחקר שוק מעמיק ולמידת התחום ומתחרים.

יש כמה רמות ליד ללידים אונליין:

  1. ליד בסיסי – פרטים בסיסיים(פרטים דמוגרפיים)
  2. ליד איכותי  – פרטים פיננסיים(כמה הון נזיל, מידע קרנות וכו…) המחיר של הליד יכול להשתנות בהתאם לפרטים הפיננסיים של אותו אדם.(כמות הון נזיל וכו..)

לרוב לידים למשכנתאות אונליין מיוצרים כך:

  1. הזרמת תנועה לכתבת תוכן ארוכה בנושא משכנתא
  2. הליד עונה על שאלון של מספר שלבים באופן מותאם לצרכי הלקוח
  3. הליד מאשר הרשמה באמצעות קוד אימות טלפוני, לכן מכחישי פנייה כמעט לא קיימים
  4. שיווק רימרקטינג – כל מי שנחשף לכתבה וקרא אותה נחשף שוב במקומות שונים במדיה עד להמרה.
  5. כתבות SEO שמכניסות תנועה לאתר וממירות דרך האתר
  6. ניוזלטר ורשימות תפוצה

יתרונות לידים למשכנתאות אונליין:

  • כמות גבוהה יותר גם לאורך טווח ארוך(ניתן להתחייב לכמות גבוהה)
  • ניתן לסווג לפי סוג הליד(לפי רמת מעורבות, הצעת ערך, תמונה, סוג כתבה) מגוון מאוד רחב של סוגי ליד
  • מקור התנועה – אפשר לשחק עם הפלטפורמה המייצרת ולייצר סוגים שונים של לידים
  • שילוב מנצח בין הפלטפורמות – ניתן לייצר חליפה מותאמת אישית ללקוח

חסרונות לידים למשכנתאות אונליין:

  • – דרוש נוהל עבודה בכדי להשיג תוצאות איכותיות ולהשיג ROI גבוה
  • – נדרש צוות מכירות מיומן שיודע לקשר את סוג הליד ואופן המכירה הטוב ביותר
  • – יכול להתקרר במידה ולא חוזרים אליו בזמן ומשאירים אותו באוויר

מחירים ממוצעים:

נע בין 70 ל-100 ש"ח, תלוי בסוג הפרטים שמילא בשאלון ומה עומק הפרטים שיש עליו.

לידים מטויבים למשכנתאות

לידים אלו עברו תהליך דיגיטלי(לידים אונליין) אך הבידול הוא שהם עוברים שיחה טלפונית מאיש מכירות ולאחר ביצוע השיחה ואספקת כל הפרטים הרלוונטיים מקבל הלקוח את פרטיי הסוכן פיננסי שאליו מיועדת השיחה הבאה ומתואמת לו שיחה לשעה ספציפית.

אלו הדברים שלרוב אנשי המכירות מוודאים בשיחה:

1. האם הליד מעוניין בהמשך תהליך.

2.פרטים פיננסיים

3. האם הליד פנוי לשיחת המשך בתאריך שנקבע.

4. מוודאים את ביצוע הפגישה בפועל.

יתרונות לידים מטויבים:

– מאוד איכותי, שנייה לפני סגירה

– התהליך יוצר תחושת ארגון ומקצועיות(כאילו מתנהלים מול תאגיד ולא מול סוכן עצמאי)

– סינון מעמיק של הלידים, רמת הוודאות באיכות הליד היא מאוד גבוהה

– חיסכון בזמן, הליד מגיע מיודע לתהליך ועבר חימום של אנשי מכירות לפני זה

חסרונות לידים מטויבים:

-כמות מוגבלת בעקבות האיכות הגבוהה

-יקר בצורה משמעותית מהאחרים

-תהליך הייצור לוקח יותר זמן

מחירים ממוצעים:

המחיר משתנה בין גודל הלקוח, איכות הליד והאם נקבעה שיחה עתידית או פגישה.

מחירים מגיעים ל-750 ש"ח.

לידים מתואמים למשכנתאות

ליד שכבר עברו שיחת טיוב ומעונינים שגוף פיננסי או יועץ משכנתאות ייפגש איתם לצורך המשך תהליך.

הליד הכי איכותי וחם בתחום, וגם המחיר שלו בהתאם.

מחירים ממוצעים:

מגיע גם למעל 1000 ש"ח

סיכום:

סקרנו במאמר את שלושת סוגי לידים ליועצי משכנתאות ולידים למשכנתאות באופן כללי והצגנו את התהליך שהם עוברים, היתרונות והחסרונות של כל אחד וכמובן המחיר הממוצע בשוק.

בלו ג'ירף מדיה היא יצרנית לידים מהמובילות בישראל, אנו עובדים עם ספקים ומשפכים אינטרנטיים עמוקים ומורכבים שמייצרים את איכות הליד הטובה ביותר – ואתם מוזמנים לבדוק אותנו.

נשמח לעמוד לשירותכם ולספק עבורכם חבילת לידים מותאמת אישית העונה על הצרכים שלכם!

השאירו פרטים

לקבלת הצעת לידים חמים!

אולי יעניין אותך גם: