לידים לעסקים

מהם לידים לעסקים? וכיצד תוכלו למנף את העסק באמצעותם? בין אפיקי הפרסום הזמינים לשימוש בעלי עסקים, לידים לעסקים באינטרנט, הם מהיעילים והמשתלמים ביותר. למה כדאי לפרסם באמצעות לידים לעסקים ומדוע עדיף לרכוש אותם מאנשי מקצוע? 

בתקופה שבה רשת האינטרנט היא הזירה המרכזית לחיפוש שירותים ומוצרים מכל הסוגים, מקוסמטיקה, אינסטלציה ורפואת שיניים ועד למשכנתאות, ביטוח, מימון הלוואות, מימון רכב, או שירותי בנייה – פרסום במדיה הדיגיטלית הוא צעד הכרחי, עבור כל עסק המעוניין להיחשף יותר ולהגדיל את מעגל לקוחותיו. 


בחרו את העסק שלכם

  • לידים לעסק של יועץ משכנתאות – מי שקונה לידים למשכנתאות בדרך כלל אלו יועצי משכנתאות שהעסק שלהם בנוי על לידים. לידים זה מנוע הצמיחה של העסק שלהם.
  • לידים לעסק של ביטוח – לידים לביטוחים הם לידים לסוכני ביטוח שמבוססים על שאלונים או טפסי ליד להוזלת ביטוחים: ביטוח בריאות, ביטוח חיים, וכפל ביטוחים.
  • לידים לעסק החזרי מס – בדרך כלל מי שמחפש לידים להחזרי מס אלו : רואה חשבון, חברה להחזרי מס, יועצים פיננסים. העסק שלהם מאוד נעזר בלידים בדרך כלל לידים שמגיעים משאלון מאוד ארוך ושאלות פיננסיות הנוגעות ב: המשכורת של אותו אדם, הסכום שאותו אדם משלם מס, האם יש לו ילדים? שאלון או טופס ליד ארוך עם שאלון הסתעפות ארוך יוצר ליד איכותי לעסק שלהם.

כולנו יודעים שגולש המחפש מוצר או שירות מסוים בגוגל, יפגוש בהמשך בפרסומות באותו עניין, הן ברשתות החברתיות והן במודעות של גוגל באתרי האינטרנט השונים. הפרסומות המאפשרות ללחוץ על קישור ולפתוח חלון להשארת פרטי הגולש, נקראות לידים לעסקים


לידים לעסקים: להנגיש את המוצר או השירות ללקוח שמחפש אותו

לידים לעסקים נחשבים לדבר הבא בעולם הפרסום באינטרנט. ליד (Lead)  הוא דרך יעילה להוביל את  הלקוח ישירות אל המוצר או השירות שהוא מחפש, כאשר הוא מספק לו אפשרות נוחה ומהירה להגיע ליעד המבוקש.

עבור בית עסק או חברה, לידים לעסקים הם דרך מעולה לאתר את הלקוחות הפוטנציאלים ולהגיע אליהם. בחלון הנפתח במודעה, מופיע טופס למילוי פרטים, בו יכול הגולש להשאיר את דרכי ההתקשרות אליו. 

הפרטים מועברים למפרסם, שהוא בית עסק המספק את המוצר או השירות שבפרסומת. לאחר שקיבל את פרטי ההתקשרות, כל מה שנותר לבעל העסק הוא, ליצור קשר עם הלקוח ולנסות לסגור את העסקה.


לידים איכותיים למכירה

לידים למכירה מוצעים לבעלי העסקים, על ידי משרדי פרסום וחברות שיווק דיגיטלי והם מתפרסמים כאמור במדיה הדיגיטלית וחושפים את הגולשים למוצרים ולשירותים שונים. 

אם אתם בעלי עסק והקמתם אתר אינטרנט, תתקשו להגיע למקומות הראשונים בגוגל ולכן לידים לעסקים הם בעלי ערך רב, אם אתם רוצים שהלקוחות יגיעו אליכם ולא אל המתחרים. 

חברות שיווק דיגיטלי המתמחות בלידים לעסקים, מקימות לעיתים אתרי אינטרנט המתמקדים בתכנים בנושא כלשהו. כאשר גולשים מגיעים לאתר לקבלת מידע באותו נושא, הם נחשפים ללידים של בתי עסק מהתחום. 

כלומר, לקוחות פוטנציאליים יכולים להיחשף ללידים לעסקים בגוגל, ברשתות החברתיות, באתרי אינטרנט ועוד. אם הם ימשכו את תשומת ליבם, הם יקליקו לקבלת מידע נוסף ואולי גם לביצוע רכישה.

גם אם לא כל הלידים לעסקים יביאו לסגירת עסקאות, זהו כלי פרסומי משתלם כלכלית, כי הוא מקשר את בעל העסק ללקוחות עם הפוטנציאל הגבוה ביותר למימוש עסקה. בנוסף, קל יותר לחשב את ההחזר על ההשקעה, כי ניתן לדעת מהי העלות של כל ליד מול הרווח הממוצע שהביא.

לידים איכותיים, יש לדעת, הם כאלה המכוונים לקהל היעד הרלוונטי עבור העסק, מנוסחים בשפה שיווקית המניעה לפעולה, מעוצבים בצורה המושכת את העין ובעלי ממשק נוח למילוי הפרטים.  


לידים לעסקים במגוון תחומים 

לידים לעסקים, הם כלי יעיל להגדלת מעגל הלקוחות של כל עסק, חברה או נותן שירותים בכל תחום. כבעלי עסק, מומלץ להתחיל לרכוש לידים לעסקים, לאחר שצברתם ניסיון מסוים בתחום וכבר ביצעתם מכירות. 

בשונה מפרסום ממומן ברשתות החברתיות או בגוגל, רכישת ליד, מאפשרת לדעת מהי עלות הפרסום עבור כל לקוח פוטנציאלי. 

תוכלו לקבוע כמה לידים אתם מעוניינים לקבל בכל יום, בהתאם לגודל העסק, התוכניות והמטרות שלכם. שימוש בלידים איכותיים, יבטיח את התיאום ציפיות ביניכם לבין הלקוחות ויאפשר שליטה בהוצאות וההכנסות לכל לקוח.


לידים ישראל לעסקים: לידים שיזניקו את המכירות בעסק!

כדי לקדם את העסק באמצעות לידים לעסקים, מומלץ להיעזר בשירותי חברת תוכן שיווקי דיגיטלי, המתמחה ביצירת לידים לעסקים, בתחומים עסקיים שונים.

חברת תוכן שיווקי המוכרת לידים לעסקים, תדאג לפילוח קהל היעד על פי אופי העסק ותחום הפעילות שלו, מהבחינה המקצועית והגיאוגרפית. 

בהמשך תהיה החברה אחראית לסינון ראשוני של פניות הלקוחות, על ידי אימות של נכונות הפרטים ולעיתים אף יצירת קשר ראשוני עם הלקוח, לקבלת מידע על רצונותיו. 

החברה אמורה לוודא בנוסף, שאין לידים כפולים. לידים כפולים נוצרים כאשר אותו לקוח פוטנציאלי השאיר את פרטיו לגבי אותו שירות או מוצר בפלטפורמות שונות, למשל באתר האינטרנט המוקדש לנושא וגם במודעה בפייסבוק. 

כאשר רוכשים לידים לעסקים בישראל, יש לדעת גם האם מדובר בלידים ישראל בלעדיים, או בלידים ישראל המשווקים במקביל לכמה בתי עסק, אך עלותם נמוכה יותר, מה שיכול לחסוך בתקציב הפרסום.  

לידים לעסקים קטנים

לידים לעסקים קטנים בדרך כלל ללא תקציב גבוה מתאפיינים בלידים קרים בדרך כלל בכמות גדולה. לידים קרים עולים לא יקר והם מתאפיינים בלקוחות שלא ענו או התקררו לאחר השארת הפרטים. סוכני המכירות בדרך כלל עושים להם חידוש מבצע או תזכורת לפניה ובכך מחזירים את התעניינות במוצר.

ההמלצה לעסקים קטנים הוא להתחיל עם כמות לידים קטנה ולאחר הבדיקה של הלידים והבדיקה של הROI אם הוא חיובי או לא לקנות כמות גדולה יותר בהתאם לגדילה של העסק.
בנוסף מודל הCPL מתאים לעסקים אלו מכיוון שהם קונים לידים על בסיס הצלחה בלבד ואינם צריכים לשלם תקציבים גבוהים לסכן את התזרים מזומנים של העסק שלהם.

בנוסף ההמלצה לעסקים קטנים להתקדם ולייצר לידים לעסק בחינם על ידי:

  1. קידום אורגני לאתר שלהם
  2. פתיחה של "גוגל מי ביזנס" – כלי חינמי שעוזר לעסקים קטנים להתברג במילות מפתח ללא תשלום. ולהימצא על ידי הלקוחות שלהם ללא תשלום לPPC (קידום ממומן).
  3. שליחת מיילים – שליחת מיילים בנוסף מתאימה לעסק קטן שרוצה להגדיל את כמות הלקוחות שלו. שליחת מיילים היא חינמית ועוזרת להמון עסקים להתקדם ולהעלות את רמת ההכנסה שלהם

תחזור למעלה לנושא שפספסת

איזו חבילת לידים מתאימה לך?

בחר בתשובה הרצויה עבורך:

0
0
העגלה שלך
העגלה שלך ריקהחזור לחנות

ליצירת קשר עם נציג השאר פרטים

דברים גדולים הולכים להתרחש כאן בקרוב