כל מה שצריך לדעת על לידים לתיקון 190 ואיך עושים זאת נכון

תוכן עניינים

לידים לתיקון 190

השאירו פרטים

לקבלת הצעת לידים חמים!

אחד התחומים המאתגרים ביותר בענף ייצור הלידים הוא תחום ייצור לידים לתיקון 190.

זה נובע מכמה גורמים שונים:

  • אנשים כבר שבעים מכל השיחות שהם מקבלים ממוקדי מכירות באופן יומי/שבועי ואין להם כוח לשמוע הצעות ואנשי מכירות שמנסים למכור להם(בטח אם זו דאטה קרה)
  • הרבה אנשים כבר ביצעו את השינויים וניצלו את הרפורמות ואין מה לעשות בתיק שלהם
  • אנשים נכוו בעבר מסוכני מכירות ששיקרו או ניצלו אותם בדרך כלשהי ומדד האמון שלהם מאוד נמוך
  • בואו נהיה כנים, זה ממש לא הענף הכי סקסי שיש…

אז נכון, מדובר בתחום לא פשוט בכלל שרווי בתחרות רבה, אך עדיין הוא יכול להיות מאוד רווחי(לא סתם יש עליו תחרות עזה כל כך) במידה ומנהלים את האופרציה שלו בצורה נכונה תוך שימוש בכלים הנכונים.

בואו נתחיל להבין – מה זה תיקון 190?

בשנת 2013 הוציא משרד האוצר את הטבת המס המהפכנית ביותר ב-20 שנים האחרונות, תיקון 190.

ההטבה הזו היא במילים אחרות מתנה שהמדינה מספקת לאנשים המתקרבים לגיל הפנסיה.

מדינת ישראל ראתה שציבור הגמלאים ממעט לחסוך באפיקי השקעה(פנסיה, קופות גמל) ומנגד ההוצאות עם הגעה לגיל הפנסיה רק הולכות ותופחות(ביטוחים, תרופות..)

בשל כך החליטה המדינה לצאת בצעד ענק לתיקון עוול היסטורי ולהעניק הטבה למשיכת כספי קופות גמל ופקדונות שונים לכל אזרח שעבר או קרוב לגיל 60 ועומד במספר קריטריונים המשתנים על פי מין, גיל, סכום החיסכון ומיקום החסכונות.

במילים אחרות:

מדינת ישראל מחלקת הטבת מס שנועדה להיטיב עם ציבור הפנסיונרים ולעזור להם לחסוך עשרות אלפי שקלים לקראת הפנסיה.

אילו גופים מעוניינים בלידים לתיקון 190?

קהל היעד ללידים מהסוג הזה הוא בדרך כלל:

  • משווקים פנסיונים
  • גופים פיננסיים
  • אנשי מכירות מסוגים שונים

אילו סוגי לידים לתיקון 190 קיימים בשוק?

באופן רחב ישנם 3 סוגים של לידים:

  • לידים מייצור אונליין
  • לידים מטויבים
  • לידים פגישה מתואמת

לכל אחד מהם עלויות ייצור שונות, איכות ליד שונה ואופן ייצור שונה לחלוטין.

במאמר הקרוב ניגע בכל אחד מסוג הלידים ונפרט כיצד מייצרים אותם בשוק, מה העלויות שלהם ומה היתרונות והחסרונות של כל אחד ואחד.

לידים לתיקון 190 אונליין

מדובר בליד המיוצר בתהליך אינטרנטי המיוצר דרך כתבת תוכן או כתבה שיווקית שנוגעת בנושאים שונים הקשורים לתחום. המטרה של הכתבה ליצור בידול, הצפת צורך ופתרון לבעיה.

בד"כ מייצרים תנועה דרך אתרי חדשות, נכסים דיגיטליים, מנועי חיפוש, וידאו, רשתות חברתיות ועוד..

הגולש נחשף לתוכן הכתבה ובוחר האם להשאיר פרטים, כמובן שחברות ייצור לידים מתאימות את התוכן כדי להגיע לתוצאות מקסימליות לאחר מחקר שוק מעמיק ולמידת התחום ומתחרים.

יש כמה רמות ליד ללידים לתיקון 190 אונליין:

  1. ליד בסיסי – פרטים בסיסיים(פרטים דמוגרפיים)
  2. ליד איכותי  – פרטים פיננסיים(כמה הון נזיל, מידע קרנות וכו…) המחיר של הליד יכול להשתנות בהתאם לפרטים הפיננסיים של אותו אדם.(כמות הון נזיל וכו..)

לרוב לידים אונליין מיוצרים כך:

  1. הזרמת תנועה לכתבת תוכן ארוכה בנושא תיקון 190
  2. הליד עונה על שאלון של מספר שלבים באופן מותאם לצרכי הלקוח
  3. הליד מאשר הרשמה באמצעות קוד אימות טלפוני, לכן מכחישי פנייה כמעט לא קיימים
  4. שיווק רימרקטינג – כל מי שנחשף לכתבה וקרא אותה נחשף שוב במקומות שונים במדיה עד להמרה.
  5. כתבות SEO שמכניסות תנועה לאתר וממירות דרך האתר
  6. ניוזלטר ורשימות תפוצה

יתרונות לידים לתיקון 190 אונליין:

  • כמות גבוהה יותר גם לאורך טווח ארוך(ניתן להתחייב לכמות גבוהה)
  • ניתן לסווג לפי סוג הליד(לפי רמת מעורבות, הצעת ערך, תמונה, סוג כתבה) מגוון מאוד רחב של סוגי ליד
  • מקור התנועה – אפשר לשחק עם הפלטפורמה המייצרת ולייצר סוגים שונים של לידים
  • שילוב מנצח בין הפלטפורמות – ניתן לייצר חליפה מותאמת אישית ללקוח

חסרונות לידים לתיקון 190 אונליין:

  • דרוש נוהל עבודה בכדי להשיג תוצאות איכותיות ולהשיג ROI גבוה
  • נדרש צוות מכירות מיומן שיודע לקשר את סוג הליד ואופן המכירה הטוב ביותר
  • יכול להתקרר במידה ולא חוזרים אליו בזמן ומשאירים אותו באוויר

מחירים ממוצעים:

נע בין 70 ל-100 ש"ח, תלוי בסוג הפרטים שמילא בשאלון ומה עומק הפרטים שיש עליו.

לידים לתיקון 190 מטויבים

לידים אלו עברו תהליך דיגיטלי (לידים אונליין) אך הבידול הוא שהם עוברים שיחה טלפונית מאיש מכירות ולאחר ביצוע השיחה ואספקת כל הפרטים הרלוונטיים מקבל הלקוח את פרטיי המשווק פנסיוני/סוכן פיננסי שאליו מיועדת השיחה הבאה ומתואמת לו שיחה לשעה ספציפית.

אלו הדברים שלרוב אנשי המכירות מוודאים בשיחה:

1. האם הליד מעוניין בהמשך תהליך.

2.פרטים פיננסיים

3. האם הליד פנוי לשיחת המשך בתאריך שנקבע.

4. מוודאים את ביצוע הפגישה בפועל.

יתרונות לידים לתיקון 190 מטויבים:

– מאוד איכותי, שנייה לפני סגירה

– התהליך יוצר תחושת ארגון ומקצועיות (כאילו מתנהלים מול תאגיד ולא מול סוכן עצמאי)

– סינון מעמיק של הלידים, רמת הוודאות באיכות הליד היא מאוד גבוהה

– חיסכון בזמן, הליד מגיע מיודע לתהליך ועבר חימום של אנשי מכירות לפני זה

חסרונות לידים לתיקון 190 מטויבים:

  • כמות מוגבלת בעקבות האיכות הגבוהה
  • יקר בצורה משמעותית מהאחרים
  • תהליך הייצור לוקח יותר זמן

מחיר ללידים לתיקון 190:

המחיר משתנה בין גודל הלקוח, איכות הליד והאם נקבעה שיחה עתידית או פגישה.

מחירים מגיעים ל-750 ש"ח.

לידים לתיקון 190 תיאום פגישות

ליד שכבר עברו שיחת טיוב ומעונינים שגוף פיננסי או משווק פנסיוני ייפגש איתם לצורך המשך תהליך.

הליד הכי איכותי וחם בתחום, וגם המחיר שלו בהתאם.

מחיר ללידים לתיקון 190 לתיאום פגישות:

מגיע גם למעל 1000 ש"ח

סיכום:

סקרנו במאמר את שלושת סוגי הלידים לתיקון 190 והצגנו את התהליך שהם עוברים, היתרונות והחסרונות של כל אחד וכמובן המחיר הממוצע בשוק.

בלו ג'ירף מדיה היא יצרנית לידים מהמובילות בישראל, אנו עובדים עם ספקים ומשפכים אינטרנטיים עמוקים ומורכבים שמייצרים את איכות הליד הטובה ביותר – ואתם מוזמנים לבדוק אותנו.

נשמח לעמוד לשירותכם ולספק עבורכם חבילת לידים מותאמת אישית העונה על הצרכים שלכם!

השאירו פרטים

לקבלת הצעת לידים חמים!

אולי יעניין אותך גם: