מחלקות החברה

מחלקת שיווק פרפורמנס

יוצרים לידים חמים בתחומים שבהם לידים הם מנוע הצמיחה של העסק.

הדגש של המחלקה הוא על יצירת סל מוצרי ליד מגוונים לפי רמות הבשלה וסינון שונות, סוג הכתבה ואורכה, נושאי הכתבה, אורך המשפך השיווקי, סוג הפלטפורמה השיווקית, וכל זה על מנת ליצור בעבור לקוח הקצה – התאמה מושלמת בין צרכיי העסק ומטרותיו לסוג הלידים המיוצרים.

בשורה התחתונה, אנחנו יוצרים ללקוחותינו – לידים ש: חוסכים בזמן, מקצרים תהליכים ושלבי מכירה, מגדילים מחזורים, מגיעים בשלים ומבינים את מטרת השיחה, מספקים קרקע יציבה לצמיחה פיננסית נכונה.

עובדים בפלטפורמות

אוטבריין
52372630-0-lgo-Taboola-Logo-whi
facebook-ads-seeklogo.com
Google_Ads_logo

משתמשים בכלים

נכסי SEO דיגיטליים, אתרי חדשות, רשימות תפוצה, כתבות שיווקיות בנושאים חמים, עמודי נחיתה, כלי ניתוח מידע טכנולוגיים, 15 חבריי צוות.

לקוחותינו

השירותים והמוצרים של המחלקה

לידים בCPL\CPA , ליווי ובקרת מכירות, תסריט מכירה, יצירת כתבות ועמודי נחיתה.

0
מספר הכניסות לאתרים שלנו
0
כמות הלידים שיצרנו
0
כמות הסגירות שלקוחותינו השיגו

מחלקת מדיה

מגדילים את כמות הלידים\משפרים איכות ומגדילים את מחזור העסקאות דרך יצירת תהליכי שיווק ממומנים הבנויים על אסטרטגית המרות לליד או רכישה בהתאמה אישית.

המחלקה דוגלת בהתאמת סוג המשפך השיווקי לצרכי ויעדי העסק.

אנו עוזרים לעסקים להשיג גדילה דרך התאמת תוכנית הפעולה הדיגיטלית ליעדי צמיחה של העסק, תוך כדי מתן דגש על מחקר שוק ומתחרים, בניית אסטרטגיה דיגיטלית במגוון פלטפורמות שיווקיות, הגדרת אבני דרך ויעדי אמצע, הגדרת KPI שיווקיים, יצירת תכנים שיווקיים וניהול מערך שיווקי מלא מא'-ת' ללקוחות במגוון תחומים.

עובדים בפלטפורמות

אוטבריין
52372630-0-lgo-Taboola-Logo-whi
facebook-ads-seeklogo.com
youtube
linkedin
Google_Ads_logo

משתמשים בכלים

Adobe, WordPress, SEM Rush, Google Analytics, Hotjar, ubersuggest, Photoshop, premiere, aftereffect.

לקוחותינו

השירותים והמוצרים של המחלקה

ניהול והקמת PPC (בכל הפלטפורמות), אסטרטגיה שיווקית, בניית משפכי שיווק מורכבים (מתאים למוכרי שירותים ומוצרים יקרים), יצירת תוכן (גרפיקה, וידאו, איור, קופירייטינג), בניית כלי מכירה (כתבות שיווקיות ועמודי נחיתה), ייעוץ שיווק ומכירות, ניהול תדמית במדיה החברתית.

קמפיין קומיקס, כתבה שיווקית, משפך כתבה, משפך וידאו, וידאו שיווקי.

0
שנות ניסיון
0
כמות הלידים בחודש
0
תקציב פרסום חודשי

מחלקת טלמרקטינג

יוצרים מוצרי ליד פרימיום לעוסקים בביטוחים ופיננסים שנועדו לקצר תהליכי ושלבי מכירה, לחסוך בזמן, לשפר אחוזי המרה וליצור גידול במחזור המכירות של העסק.

הלידים המיוצרים במחלקת הטלמרקטינג למעשה עוברים תהליך דו שלבי שמתחיל באינטרנט, הם השאירו פרטים דרך כתבה שיווקית, עמוד נחיתה והתעניינו בסוג השירות. בשלב השני מקבלים הלידים שיחה טלפונית מנציג מכירות אשר מבצע איתם שיחת התאמת צרכים, אפיון הפוטנציאל, שכנוע, ותיאום פגישת המשך תוך כדי הרמת הלקוח והכנה לשיחה הבאה. תסריטי השיחה נקבעים ומאושרים ע"י הלקוח וקבלת הליד מתבצעת בכפוף לקבלת שיחה מוקלטת.

משתמשים בכלים

צוות אנשי מכירות מוכשרים, תסריטי מכירה עוצמתיים, לידים חמים מאתרי חדשות וכתבות.

לקוחותינו

השירותים והמוצרים של המחלקה

מטרתינו בשיחה ליצור מצג שבו לקוח הקצה מוצג בצורה המקצועית והמאמינה ביותר ולחסוך בעבורו זמן עבודה מיותר וקיצור תהליכי מכירה.

שיווק שירותיו של לקוח הקצה באמצעות נציג טלפוני.

לידים של תיאום פגישות, לידים חמים ומטוייבים דרך מוקד טלפוני, לידים CPL לפי רמות פוטנציאל, לידים לפיננסים, לידים לביטוחים, לידים ליועצי משכנתאות.

0
כמות אספקת לידים יומית
0
כמות השיחות שיוצאות מהמוקד
% 0
אחוז המרה של לידים