קניית לידים
תהפוך למנוע צמיחה בעסק שלך.
לפי מודל CPL, במינימום סיכון ומקסימום תשואה.
לרכישת לידים בחרו בתחומכם:
יתרונות מודל הלידים CPL
מודל CPL הוא אחד המודלים הקיימים לתמחור עסקאות בעולמות השיווק, במודל זה העסקה תתומחר במחיר "לפי ליד" – Cost per lead. מודל CPL הינו מודל מבוסס תוצאות וכדאי ביותר עבור צד הלקוח (רוכש הליד), הנה 3 הסיבות המרכזיות:
- מודל CPL מאפשר לקבל לידים איכותיים בלבד – אשר עומדים בקריטריונים שהוסכמו מראש.
- הסיכונים הכרוכים ביצירת לידים אינם חלים על רוכש הליד, אלא על החברה, (לדוגמא: עלייה בתחרותיות, התייקרות קליקים, המרה נמוכה בקמפיין ועוד).
- מודל CPL הוא מודל WIN-WIN עבור שני הצדדים, רוכש הלידים מקבל מכך ביטחון ויציבות, וחברת הפרסום מקבלת לקוחות איכותיים ויציבים לאורך זמן.
מה ההבדל בין לידים זולים ללידים יקרים?
ההבדל בין קניית לידים זולים, ללידים יקרים בא לידי ביטוי ב-5 פרמטרים מרכזיים –
אימות: לידים אשר מאמתים עם קוד אימות SMS את מספר הנייד שלהם.
בלעדיות: לידים הנשלחים באופן בלעדי ללקוח אחד ואינם מתחלקים בין מספר לקוחות.
סינונים: לידים העוברים סינונים דיגיטליים אשר מגדילים את פוטנציאל הלקוח (לדוגמא: יותר חיסכון, שכר גבוה, אשראי טוב יותר, בעלות על נכס ועוד).
פלטפורמה: לידים הנוצרים דרך תנועת גולשים איכותית יותר, לדוגמא: לידים הנוצרים דרך תנועה מאאוטברין או טאבולה איכותיים יותר מתנועה ממומנת בגוגל.
קושי ייצור הליד: ככל שהתחום שרציתם לקנות ממנו לידים פופולרי יותר וכמות המפרסמים מעלים תקציבים במדיה כך מחיר ייצור הליד יתייקר ומחיר לקליק מתייקר וכך הליד יהיה יקר יותר.
איכות: ככל שהליד עובר יותר שלבים בשאלון לאחר שהוא קרא כתבה איכותית בנושא של התחום שלכם הליד נחשב איכותי יותר ולכן הוא יקר יותר. בדר"כ שאלונים אלו הם שאלונים של בדיקת זכאות לדוגמא: "בדיקת זכאות להלוואה".
מחיר הליד תלוי בפרמטרים אלו וככל שהליד איכותי יותר ויותר קשה לייצור ועובר מסע לקוח ארוך יותר כך הליד יקר יותר.
נדאג לספק לידים איכותיים דרך כלי פרסום מהפכניים לעסק שלך, השאר פרטים לקבלת הצעה!
איך אנחנו מייצרים לידים איכותיים למכירה?
בשלב הראשון אנו מקדמים מודעות שיווקיות במיקומים אסטרטגיים ובתזמון מקסימלי דרך מגוון פלטפורמות הפרסום – לדוגמא: גוגל אדס, טאבולה ואאוטברין, גוגל GDN, פייסבוק ובאינסטגרם, יוטיוב, שטחי פרסום פריים, מעברונים, פורטלים ועוד.
בשלב השני אנו מייצרים תנועת גולשים רלוונטית באמצעות קליק על מודעות בפריסה רחבה, או כניסות אורגניות מחיפושים בגוגל אל כלי פרסום מתקדם (כתבה, עמוד נחיתה, מחשבון, מערכת השוואה) דרכם מגדילים את התעניינות הליד.
בשלב השלישי נוצרת תנועת גולשים נוספת מכלי הפרסום אל שאלון בדיקת זכאות דיגיטלי לנושא הכתבה, לדוגמא: הוזלה בביטוחים, חיסכון במשכנתא, הטבות מס, קבלת החזר מס ועוד.
בשלב הרביעי ממלאים הגולשים פרטים בשאלון של 5-16 שלבים המכיל 6-50 שדות (נתונים אישיים ופיננסיים המודדים את זכאותו לאותו שירות שהוא מחפש, לדוגמא - גיל, איזור מגורים, חסכונות נזילים, הוצאה על ביטוחים, מייל, טלפון ועוד).
בשלב החמישי בגמר מילוי הפרטים מקבלים הגולשים קוד אימות SMS לאימות הנייד, ומשם עוברים אל דף תודה המסכם את פנייתם ומספק תוצאת זכאות מיידית, תיאום שיחת המשך עם גוף מוסמך, טיפים, מדריך חינמי, וידאו, שליחת הודעה אישית ועוד.
בשלב השישי אתם מקבלים לידים איכותיים, בבלעדיות ובזמן אמת מרגע הרשמתם על ידי אינטגרציה למערכת CRM עם בקרת כפילויות וקבלת התראה למייל בעת כניסת הלידים, באופן יציב ומתוכנן מראש.
בשלב השביעי נספק לכם גישה למערכת ניהול ובקרה אחר הזמנות וניתוח אחוזי המרה על הזמנת הלידים שלכם ונסייע לכם באמצעות ליווי והכשרת מכירות.
פלטפורמות ליצירת לידים
טכנולוגיות ליצירת לידים
לקוחות ממליצים ומספרים
ממליץDekel Ashur2022-04-04מאוד אמינים לידים טובים וכיף לעבוד איתםממליץיצחק אלבז פש2021-06-27התיקון השלם זה להיות משוגע לנצח נצחים לנצח רבי נחמן מברסלב אמר במקום שאין אמת תהיה משוגע והמשיח יודיע ויכיר לעולם את רבי נחמן מברסלב משוגע אין בו רחמנות / אהבה(ספר המידות) דרושה שותפה שתעזור לי להיות חילוני 0534955989 0533117989 רבי נחמן מברסלב ציוה והזהיר לעשות כרוז שכל מי שמאמין בה׳ יתברך יהיה אצלי על ראש השנה איש בל יעדר ליקוטי מהור״ן תורה רפב דַּע כִּי צָרִיך לָדוּן אֶת כָּל אָדָם לְכַף זְכוּת וַאֲפִילּוּ מִי שֶׁהוּא רָשָׁע גָּמוּר צָרִיך לְחַפֵּשׂ וְלִמְצא בּוֹ אֵיזֶה מְעַט טוֹב, שֶׁבְּאוֹתוֹ הַמְּעַט אֵינוֹ רָשָׁע וְכֵן צָרִיך הָאָדָם לִמְצא גַּם בְּעַצְמוֹ לא התפקיד שלי לאהוב אותך זה של רבי נחמן מברסלב ואמר במקום שאין אמת תהיה משוגע היי מתעניין בהורות משותפת תרומת זרעממליץLee Adar2021-03-12חייבת לשתף , אני בעלת חברת אסתטיקה ואחד הדברים החשובים ביותר זה השיווק !! לאחר שעברתי כמה חברות של שיווק דיגיטלי מצאתי את האחד . בלו ג’ירף זה החברה שמספקת את כל הסחורה במקביל. לידים חמים ואיכותיים ישר מהתנור!! זמינות 24/7 שזה לא מובן מאליו. עיצוב גרפי ברמה גבוה במיוחד! רעיונות מטורפים והכי חשוב קולטים את הלקוח. היה לי חשוב מאוד שיבינו אותי ואת הרעיונות שלי ואני מרגישה שאנחנו כמו כפפה ליד. שמחה שמצאתי אותכם ושאתם מלווים אותי יד ביד לעבר ההצלחה ומגדילים לי את קהל הלקוחות. צוות תותח ומקצועי ברמות על. תודה רבה ❤️ממליץChen Vaknin2020-12-20יחס אישי בתוספת צוות אלוף ומקצועי!ממליץShay Tamam2020-12-09מדהימים ומקצוענים, סופר סופר מומלץממליץOsher Osi2020-10-26הח'ברה מבלו ג'ירף מקצועניים יצירתיים ומחוייבים מאוד לתהליך. השירות מעולה וניתן מענה בכל שעה ביום. עשיתי בחירה מצויינת.ממליץמתן זיסמן2020-10-18תותחים! מכירות נטו בלי קשקושיםממליץItay Hadad2020-10-12חברה של מקצוענים. יחסי אנוש מדהימים, הקשבה והבנת צרכי הלקוח ותוצאות מדהימות. כייף לעבוד עם אנשים כמוכם.ממליץעמוס יעקב2020-10-01שיקום האחד שחושב שיש עליהם??? אימפריה של אגדיים בניצוחו של האחד והיחיד, תמיד נותנים הרגשה שאנחנו הלקוח היחיד בחברה, ואנחנו לא, זה ברור😆 צוות של אלופים, נלחמים כמו אריות בקרב, מספר אחתממליץKaniel Turjeman2020-09-17שירות מטורף עם עבודה 24 שעות מסביב לשעון. מרגיש כמו לעבוד עם משפחה אין התחשבנות לגבי שעות עבודה או כמות העבודה ( מדבר בתור אחד שקיבל איזה 5 סקיצות שונות וגם הם הן לא ישבו לי בדיוק איך שרק אמרתי שאני לא בטוח לגבי הקופי או הגרפיקה חזרו לעבוד ותוך שעה שעתיים קיבלתי עוד סקיצה) בקיצור חיות של עבודה עם תוצאות!!
6 טיפים להגדלת מכירות עם לידים שקיבלתם למערכת:
היכרות איש המכירות עם המשפך השיווקי
חשוב לדעת נתונים כמו דרך איזו פלטפורמה נוצרו הלידים, איזה תוכן הם קראו, מה היו שלבי הפרסום ועוד.
שימוש בפרטיי הליד בעת המכירה
מומלץ להשתמש בפרטי הליד בעת ביצוע המכירה על מנת למנף את המידע שיש לכם עליו ליצירת כימיה וסגירת עסקה, למשל - גיל, מצב תעסוקתי..
תכנון תהליך המכירה
בכדי להצליח בביצוע המכירה, מומלץ לתכנן את תהליך המכירה מראש - פנייה אל הלידים, מענה להתנגדויות, שלביי מכירה, הצעת ערך...
תירגול יכולות מכירה
בכדי להשיג ביצועיי שיא במכירות, מומלץ לתרגל באופן יומיומי את יכולתכם למכור, לשכנע אנשים ולהניע לפעולה.
ספקו שירות איכותי
ספקו שירות מקצועי ואדיב ללא פשרות שיגרום ללקוחות הפוטנציאליים להבין שאתם הפתרון האידיאלי עבורם.
עיבדו בצוות
השתמשו בעבודה צוות כדי להשיג תוצאות פורצות דרך עם הלידים - קול שני, סימולציות, תיאום פגישות ועוד.
הכירו את בלו ג'ירף מדיה בע"מ
היי, אנחנו בלו ג'ירף, חברת לידים מובילה המתמחה באפיון, בנייה ותפעול מהלכי שיווק ממומנים ואורגניים לצורך קניית לידים בתחומים התחרותיים ביותר. אם העסק שלך מתבסס על לידים ומכירות ואתה פשוט חייב לעמוד ביעדי המכירה – אנחנו מבינים אותך ויש לנו בדיוק את הפתרון עבורך.
ב-5 השנים האחרונות דאגנו לבנות ולפתח טכנולוגיה ומערכות מהפכניות , לבנות צוות משובח וללמוד את התחומים בהם אנו מייצרים לידים – לאורכם וגם לרוחבם, על מנת להבטיח את יציבות אספקת הלידים עבור לקוחותינו.
לרכישת לידים בעלי אחוז המרה גבוה במיוחד בבלעדיות לעסק שלך, השאר פרטים:
קניית לידים - שאלות תשובות
אנו מייצרים לידים למכירה דרך שילוב של כלי פרסום מהפכניים, צוות עתיר בניסיון בתחומי השיווק, לידים ומכירות, קידום אורגני וממומן במגוון רשתות הפרסום הקיימות, תוכן המתעדכן באופן יומי ובחדשניות, ניהול קמפיינים מקצועי, מערכת ניהול לידים, פרסום בכל פלטפורמות הפרסום הקיימות (טאבולה, אאוטברין, פייסבוק, גוגל, יוטיוב ועוד) – כך אנו מייצרים עבורכם משפכים שיווקים הקוצרים את התעניינות הלקוח במדיה ומושכת אותו אל קריאת תוכן איכותי באחד מכלי הפרסום שלנו. בשלב הסופי אתם מקבלים בבלעדיות לידים מאומתים ותקינים בעלי אחוז המרה גבוה!
תהליך רכישה מהיר ודיגיטלי
חידושי הזמנה מהירים
מעקב וניתוח הזמנות באזור אישי
גישה למבצעים והנחות יומיות
קניית לידים בכל כמות רצויה
מחיר הליד משתנה לפי תחום, דרכיי יצור, פלטפורמה, אימות ובלעדיות, תקציב ופרמטרים נוספים.
מחיר הליד מסכם את מסע הלקוח שהליד עבר ואת כלל התשלומים שהמפרסם שילם לפלטפורמות הפרסום כדי לייצר חשיפה לקמפיין שלו, לדוגמא – מחיר לקליק, לחשיפה, לצפייה, לתוצאה, להמרה, גובה תקציב, פלטפורמה ועוד.
המחיר לליד משקף את המחיר הסופי לתוצאה (ליד) לפי העלויות ששולמו עבור יצירת הליד (יצירת חשיפה, קליקים וכאמור לעיל).
ככל שאחוז ההמרה של הקמפיין גבוה יותר, כך פחות קליקים, או פחות חשיפה – תייצר ליד, וכך מחיר הליד יפחת.
עם זאת, ככל שיתווספו מסנני איכות (כמו בלעדיות, אימותים, עוד שלבים בשאלון, כתבה ארוכה יותר, סינונים של שכר ועוד) – כך צפוי להתייקר מחיר הליד בהתאם, מכיוון שסינונים אלו גורמים לפחות אנשים להשאיר פרטים בפועל, למרות ששולם עליהם הקליק או העלות לחשיפה.
טווח המחירים בעבור לידים נע בין 10₪ ועד 120₪ עבור לידים חמים ובלעדיים, כמו כן, טווח המחירים עבור לידים באותו התחום עשוי לנוע בין 30₪ ועד 120₪, הפער בין המחירים מייצג את מסנני האיכות שאנו מבצעים על מנת לשפר את איכות הלידים ולהגדיל את אחוזי ההמרה.
רוב סוגי הלידים שלנו הם בלעדיים, אך קיימות חבילות לידים עבור לידים מחולקים ולא בלעדיים גם כן.
מודל התשלום עבור הלידים הוא מודל CPL בו אתם משלמים רק בעבור קבלת לידים תקינים ומאומתים, ללא סיכון תקציבי פרסום, בניית כלי פרסום או העסקת קמפיינר. לא קיבלת ליד? לא שילמת!
הליד מועבר אליכם באמצעות אוטומציה ובזמן אמת, ברגע שהליד נרשם הוא מיד נשלח אליכם אל מערכת הניהול.
הלידים שלנו מתקבלים אצלכם במערכת עם כל הנתונים הפיננסים שעליהם נשאלו בשאלון הזכאות. מטרתינו לספק לכם לידים בעלי פרופיל פיננסי ובנקאי מלא אשר מגיע עם פרטים כמו – גובה הכנסה, סטטוס תעסוקה, בעלות על נכסים, חובות קיימים, הכנסה פנויה ושאלות רבות ונוספות הנוגעות לתחום הספציפי של ייצור הליד.
בסיום הזמנת חבילת לידים תצטרכו לחתום על הסכם התקשרות ולבצע תשלום עבור החבילה, מיד לאחר מכן תקבלו גישה לאזור אישי אצלנו באתר היאפשר לעקוב אחר ניצול ההזמנה, לעקוב אחר סטטוסים, סגירות ושווי עסקאות על פי עדכונים אישיים שלכם, ואף לבצע חידושיי הזמנות בקלות ובמהירות. בנוסף, בחופף לפתיחת הזמנה חדשה נבצע עבורכם אינטגרציה למערכת CRM בשם LeadIM, או אל מערכת CRM איתה העסק שלכם עובד (לדוגמא פאוור לינק או סיילס פורס) לפי צורך. כך תוכלו לקבל את הלידים ישירות אל המערכת שלכם בזמן אמת מרגע הרשמתם (בתוך 0.2 שניות), לעקוב אחר קבלתם, אחר הסטטוסים שלהם ואחר עדכונים נוספים.
בכל פעם שיתקבל ליד במערכת שלכם, תקבלו גם כן עדכון באמצעות Mail.
מיד בתחילת ההתקשרות עימנו יוצג בפניכם תיאור חבילות הלידים, אופן ייצורם ומנגנון הזיכויים לאותה חבילה עבור לידים לא טובים.
במידה והלידים שרכשתם לא טובים ואינם עומדים בקריטריונים שהוסכמו מראש, לדוגמא: הלידים אינם בלעדיים, לא מאומתים עם קוד אימות SMS, לא סוננו כראוי ועוד – תקבלו בהתאם לתקנון זיכוי בעבור אותם הלידים בשיעור המוסכם מראש לפי חבילת הלידים שנרכשה.
באופן כללי אנו מספקים זיכויים עבור לידים שאינם טובים ואינם תקינים לפי הפרמטרים שנקבעו בשיעור של 10%-20% מסך ההזמנה.