5 דרכים שיגדילו את המכירות בחנות איקומרס ויביאו אתכם למחזור של 100K+ במכירות

תוכן עניינים

איקומרס

יש לכם חנות איקומרס פעילה ואתם אפילו מוכרים באופן קבוע, כל הכבוד!  אבל אם נגיד לכם שאתם יכולים להכפיל ולשלש את כמות המכירות שלכם או להגדיל את שווי הלקוח שלכם בכל קנייה – הייתם נשארים לקרוא את הפוסט?

אם כן, מעולה.
אתם בדיוק האנשים שאנחנו רוצים שיקראו את הפוסט הקרוב.
אנחנו הולכים לחשוף בפניכם 5 שיטות שישנו את העסק הדיגיטלי שלכם מקצה לקצה. 
האמת? אנחנו בעצמנו לא מבינים לפעמים  איך אנחנו כותבים אוצרות כאלה בחינם…

שיטה 1 – השתמשו ב- UPSELLS ו- CROSSALES

המון חנויות איקומרס לא משתמשות בטכניקה הכל כך פשוטה ובסיסית הזו ולא מבינים את העוצמה שלה.
הרי תחשבו על זה – הגולש כבר רכש מכם, הוא השאיר את פרטי האשראי ורכש מוצר כלשהו.
במידה ותקפיצו לו פופ-אפ עם מוצר משלים שישפר לו את החוויה או אפילו מוצר שהוא חייב כדי להשתמש במוצר הראשוני שרכש, יש סבירות גבוהה שיושיט את היד לאשראי וירכוש שוב פעם!

בואו נראה דוגמה, גולש רכש מכם מיקרופון להקלטה. אנחנו יכולים להסיק שמעבר למיקרופון הוא יצטרך דברים משלימים כדי להפעיל את המיקרופון או כדי לשפר את החוויה.
זה יכול להיות כבלים, מעמד, כרטיס קול או כל דבר שישפר לצרכן את חווית השימוש במוצר שרכש.
והופ! ממכירה של 100$ הגענו למכירה של 250$.
35% מהרווחים של אמזון מגיעים ממכירות כאלו של מוצרים משלימים, ואם זו השיטה שאמזון עובדת בה – כנראה יש סיבה!

שיטה 2 – נטישת עגלה? לא בחנותנו איקומרס שלנו!

מתוך 100 גולשים שיגיעו לעגלת הקניות שלכם, ככל הנראה בין 60-70 ינטשו בשלב עגלת הקניות.
זה שלב בו רוב החנויות מפסידות כסף או לכל הפחות משאירות הרבה ממנו על הרצפה.

יש כמה סיבות לנטישת עגלה:

  • תהליך רכישה מעיק – כאשר גולשים מגיעים לעגלה וצריכים למלא שדות רבים שגורמים להם להתייאש ולנטוש בשיא או חנויות שמכריחות גולשים להירשם לאתר שלהם כדי לבצע רכישה – מתכון קלאסי לנטישה.
  • חשש מקנייה לא מאובטחת – המינימום של המינימום אבטחה שאתם חייבים באתר שלכם היא תעודת SSL. מעבר לנושאים כמו קידום אורגני בגוגל (SEO), התעודה הזו משחקת תפקיד פסיכולוגי חשוב בקרב המשתמשים. במידה ובאתר שלכם מותקנת תעודת SSL, הסיכוי שהגולש ירכוש דרככם עולה ב- 40%! (מטורף לכל הדעות).
  • אין מספיק שיטות תשלום – נסו לספק לגולשים שלכם כמה שיותר אפשרויות תשלום ולא רק תשלום ב PAYPAL. כיום שירותי סליקה לא מסובכים כלל ויש אינטגרציות מובנות בכל פלטפורמה בה האתר שלכם מאוחסן.
  • הפתעות לא נעימות – גולשים כבר מחליטים לרכוש אך מגלים להפתעתם שהמחיר בעגלה גבוה יותר מהמחיר בעמוד המוצר. היו שקופים עם הלקוח וכתבו עם המחיר כולל מע"מ או לא, אם יש עלויות משלוח או עלויות נלוות נוספות.

ניתן לנסות להחזיר גולשים שנטשו אתכם בעגלה ומומלץ מאוד להשתמש באוטומציות.

לא ניכנס לכל הנושא הזה כי זה עולם ענק ומרתק, אך תוכלו לדוגמה לשגר אימייל לכל גולש שנטש אתכם בעגלה ולהציע לו הצעת מכר חזקה יותר.

בואו נראה את זה: 
"היי X!
ראינו שרצית לרכוש את ……

קודם כל, בחירה מעולה!
אנו מציעים לך כעת קופון אישי בסך 10% כדי שתרכוש את המוצר ותהנה ממנו!

לקנייה מהירה ובטוחה: וכאן לינק למוצר."

אתם הייתם חוזרים לאתר?
אנחנו כן.

שיטה 3 – השקיעו בסושיאל של חנות האיקומרס שלכם

כשאנחנו אומרים השקיעו בסושיאל אנחנו מדברים על שני דברים:

  1. נוכחות דיגיטלית כמו דפים עסקיים פעילים בפלטפורמות המובילות (פייסבוק, אינסטגרם וכו..)
  2. קמפיינים ממומנים (PPC) בפלטפורמות המובילות הללו

ע"פ מחקרים, תנועה המגיעה מהמקורות האלו (במידה והטרגוט היה נכון) היא לרוב התנועה הממירה ביותר משאר מקורות התנועה הקיימים.
אנשים משוטטים בפייסבוק ואתם יכולים לקפוץ להם מול העיניים להציע להם הצעה שלא יוכלו לסרב לה.
במידה ותעשו זאת נכון, סיכוי לא קטן שגם ירכשו מכם.

שיטה 4 – השתמשו בשיווק שותפים(affiliates)

שיווק שותפים יכול להיות כלי מאוד מאוד חזק להנעת תנועה איכותית לחנות איקומרס שלכם.
אמנם אתם תשלמו עמלה על כל רכישה שהגיעה משותף, אך במקרים רבים זה משתלם כל עוד הווליום רכישות שלכם הולך וגדל. לפני שאתם מחליטים לשתף בעזרת שותפים תתחילו במחקר – תבדקו עם מתחרים שלכם עושים זאת וכיצד הם עושים זאת.

לאחר מכן בחרו איפה אתם מגייסים את השותפים שישווקו את המוצרים שלכם, וכמובן:
אל תתקמצנו! שלמו להם עמלה מספקת כדי שיהיה להם מוטיבציה לספק לכם רכישות.
כמו שאומרים – "יד רוחצת יד" 🤝

שיטה 5 – היו יצירתיים והשקיעו במיתוג איקומרס שלכם

אל תשתמשו בתיאורי מוצר יבשים ומשעממים אלא כתבו תיאורים חיים ומעניינים שיגרו את הגולשים שלכם.
כתבו בטכניקות סטוריטלינג והשתמשו בתמונות איכותיות.

כך תבדלו את עצמכם מהמתחרים ותצרו מיתוג חזק וחיבור עמוק יותר עם הלקוחות שלכם.
הקפידו להשתמש בשפה המיתוגית הזו גם בשאר הנכסים שהמותג שלכם קיים בהם:

  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • פינטרסט

וכו…

אתם יכולים לקחת את הטיפים האלו וליישם אותם באתר/חנות שלכם ולהכפיל את המכירות שלכם.
אבל,
אם אתם רוצים לקחת את העסק שלכם לשלב הבא, לשבור תקרת מכירות שאפילו לא דמיינתם שתגיעו אליה ולבנות עסק יציב ומשגשג – אתם חייבים לדבר איתנו.

אנחנו מזמינים אתכם להמשיך ללמוד על עולם השיווק ולהירשם לניוזלטר שלנו!

בלו ג'ירף – We grow by the growth of our clients.

רוצים לשמוע על הכל לפני כולם?

הרשמו לניוזלטר שלנו

אולי יעניין אותך גם: