הכנו עבורכם מחירון לידים מעודכן לשנת 2024 בדקו כמה עולים לידים בתחום שלכם!
לחצו ועברו במהירות למחירון הרצוי עבורכם:
לידים לפיננסים, לידים מימוש זכויות, לידים לבעלי מקצוע, לידים בתחום התקשורת
עלות לידים לפיננסים
תחום | מחיר |
מחשבון משכנתא | 74 – 50 ש"ח |
משכנתאות | 95 – 50 ש"ח |
קרנות פנסיה | 115 – 80 ש"ח |
הלוואות לכל מטרה | 30 – 15 ש"ח |
הלוואות כנגד קרן | 110 – 80 ש"ח |
קופות גמל | 90 – 40 ש"ח |
החזרי מס | 30 – 10 ש"ח |
קרנות השתלמות | 110 – 70 ש"ח |
ניהול תיקי השקעות | 110 – 80 ש"ח |
פוליסת חיסכון | 110 – 80 ש"ח |
מסחר עצמאי בבורסה | 100 – 70 ש"ח |
השקעה בנדל"ן | 120 – 80 ש"ח |
השקעה בקריפטו | 120 – 80 ש"ח |
השקעות אלטרנטיבות | 120 – 80 ש"ח |
חדלות פירעון | 110 – 90 ש"ח |
איחוד הלוואות | 120 – 80 ש"ח |
מחזור משכנתאות | 90 – 50 ש"ח |
איחוד הלוואות כנגד נכס | 110 – 80 ש"ח |
לידים מטוייבים טלפונית ליועץ משכנתאות | 700 – 400 ש"ח |
לידים למימוש זכויות
תחום | מחיר |
תו נכה | 40 – 25 ש"ח |
מימוש זכויות רפואיות | 100 – 60 ש"ח |
ביטוח בריאות | 100 – 85 ש"ח |
ביטוח חיים | 110 – 85 ש"ח |
קיבוע זכויות | 90 – 70 ש"ח |
הטבות מס לפנסיונרים | 150 – 80 ש"ח |
פטור ממס | 100 – 70 ש"ח |
קבצת זקנה | 150 – 80 ש"ח |
קצבת נכות | 120 – 70 ש"ח |
תיקון 190 | 140 – 80 ש"ח |
הטבות מס | 140 – 80 ש"ח |
תאונות עבודה | 120 – 80 ש"ח |
מחיר לידים לבעלי מקצוע
תחום | מחיר |
עורכי דין | 100 ש"ח – 40 ש"ח |
טכנאים | 70 ש"ח – 30 ש"ח |
שיפוצים | 150 ש"ח – 50 ש"ח |
מורי נהיגה | 40 ש"ח – 20 ש"ח |
הובלות | 60 ש"ח – 20 ש"ח |
מיזוג אוויר | 200 ש"ח – 80 ש"ח |
אינסטלטורים | 200 ש"ח – 100 ש"ח |
שיפוץ | 140 ש"ח – 50 ש"ח |
איטום | 150 ש"ח – 50 ש"ח |
הדברות | 70 ש"ח – 20 ש"ח |
חשמלאים | 70 ש"ח – 40 ש"ח |
תיקוני אייפון סמארטפון | 50 ש"ח – 20 ש"ח |
רופא שיניים | 70 ש"ח – 30 ש"ח |
איתור נזילות | 60 ש"ח – 20 ש"ח |
גינון | 70 ש"ח – 20 ש"ח |
מטבחים | 150 ש"ח – 70 ש"ח |
עבודות אלומיניום | 120 ש"ח – 50 ש"ח |
קוסמטיקאיות | 70 ש"ח – 20 ש"ח |
דיג'י | 80 ש"ח – 30 ש"ח |
עלות לידים בתחום התקשורת
תחום | מחיר |
סלולר | 50 ש"ח – 30 ש"ח |
טלוויזיה | 50 ש"ח – 20 ש"ח |
אינטרנט תשתית | 50 ש"ח – 20 ש"ח |
טריפל (טלוויזיה + אינטרנט + סלולר) | 70 ש"ח – 40 ש"ח |
מה ההבדל בין ליד יקר לליד זול?
ההבדל בין ליד יקר לליד זול בא לידי ביטוי ב4 פרמטרים חשובים שקובעים את מחיר הליד:
- אימות הלקוח – לאחר שהלקוח ממלא את השאלון של הליד בסופו הוא נדרש להשאיר מספר פלאפון בשדה המתאים לאחר השארת הפלאפון נשלח אליו קוד אימות שמאמת שאכן מדובר באדם אמיתי ולא ברובוט.
- בלעדיות – ליד שנשלח ללקוח אחד ולא נשלח למספר לקוחות במקביל הופך את הליד ליקר יותר בגלל הבלעדיות שלו.
- סינון – ככל ש"הליד" עונה על מספר שאלון רב יותר ככה הליד נחשב איכותי יותר. בנוסף ככל שהכתבה איכותית יותר כך הליד נחשב איכותי יותר.
- פלטפורמה – לידים מאוטבריין וטאבולה יותר יקרים בגוגל בגלל שהלקוח קורא כתבה ייעודית לשם השארת פרטים ולא רק לחץ על מודעה והשאיר פרטים כמו בגוגל או בפייסבוק.
למה ליד מטוייב נחשב לליד יקר יותר?
מה זה לידים מטוייבים? לידים מטוייבים טלפונית הם לידים שמגיעים ראשית כל דרך תהליך אונליין שבו הם אישרו את קבלת שיחת הטלפון הבאה ודיוור אלקטרוני, לאחר מכן הם מועברים אל מוקד המכירות הטלפוני שלנו. במוקד המכירות נמצאים אנשי מכירות שהוכשרו בעבור התחום הספציפי הזה.
אנשי המכירות עובדים על פי פרוטוקול עבודה ברור ופשוט, שמתחיל בהכשרת אופן השיחה מול הלידים באמצעות תסריט מכירה שאושר ע"י הלקוח.
בסוף שיחת המכירה עם איש המכירות אנו דואגים לקבל אישור מהלקוח לקבלת שיחה נוספת מיועץ פיננסי מוסמך, ומוודאים שהלקוח אכן מעוניין בהמשך תהליך.
במהלך השיחה, אנו שמים דגש על העקרונות הבאים:
- בירור צורך של הליד.
- גובה חסכונות נזילים ברשותו.
- מטרות ויעדים.
- תהליך התאמת צרכים, הצפת צורך.
- תיאום שיחת המשך, הרמת איש המכירות הבא ותיאום פגישה לפי יום ושעה.
היתרונות של לידים מטוייבים לפיננסים:
- הליד מתקבל עם מידע רחב ומדוייק על בסיס שיחת אפיון והתאמת צרכים.
- לפני תחילת הפעילות מבצעים תיאום ציפיות והבנת יעדים ומטרות על מנת להתאים לידים כמה שיותר מדוייקים לצרכיי העסק.
- בתום תהליך יצירת הליד יקבל הליד SMS לתיאום שיחת ההמשך.
מהו ליד איכותי במחיר יקר?
מקור ה"טראפיק" או בעברית – תנועת הגולשים, הינו Taboola\Outrain וגוגל GDN שהם למעשה מקור תנועה שנחשב איכותי בעבור יצירת לידים בתחומים כמו ביטוחים ופיננסים.
הכירו את משפך לליד איכותי:
משיכת תנועה: דרך מודעות ממומנות המוצגות באתרי תוכן וחדשות גדולים ומובילים בישראל, אנו יוצרים תנועת גולשים אל כתבות תוכן איכותיות.
קריאה מתמשכת: דרך כותרת ותמונה ש"מזמינה" את קהל היעד האידיאלי אנו מכניסים את הגולש אל חווית קריאה סוחפת.
תחילת שאלון: בצורה פשוטה ומהירה הגולש יכול להתחיל במילוי פרטיו האישיים דרך שאלון בין 5-13 שלבים.
סיום שאלון: הגולש עונה על שאלות אישיות, פיננסיות ומשפחתיות על מנת לבדוק זכאות לשירות\הטבה.
אימות לקוח: SMS לאימות מספר הטלפון נשלח אל הלקוח בתום מילוי השאלון.
העברת הליד: הליד עובר בבלעדיות ובזמן אמת אל לקוח הקצה עם כל פרטיו האישיים שמילא בשאלון, מחכה לשיחת המשך.