דפים עסקיים – האם מדובר במשהו חשוב והכרחי לעסק במאה 21?
אחד ההבדלים הכי בולטים בין משפיעני רשת למותגים עסקיים של ממש הוא כמות התוכן האורגני שמשפיעים מייצרים. הכוח מאחורי כל פופולריות ברשתות חברתיות מסתכם במסר שמעביר מוביל הדעה שוב ושוב. לכן, הבאנו לכם 10 טיפים מרכזיים איך להגדיל ולחזק את הפעילות האורגנית בדפים עסקיים שלכם:
- מצח למצח – החוק החשוב ביותר הוא לדבר בגובה העיניים, אמנם גובה העיניים משתנה מקהל לקהל אבל זה לא אומר שתוכלו לדבר לכל הקהלים שלכם באותה הדרך. תנו ערך מוסף, טיפ או מסר ייחודי שמותאם לקהל וצפו כיצד הוא צופה בכם ומתמכר לדפים עסקיים שלכם.
- שימו לב למתחרים – תנו דגש אישי על מה שקורה בזירה הדיגיטלית, צרו חיבור על רקע של תרבות פופולרית ביניכם לקהל שלכם. היזהרו לא להגזים, יש מספיק ימי אזכור, ימי בחירות וסופים של משחקי הכס, לא צריך לרכב על כל גל, רק על הטובים.
- תמונה נה' נה' – לתמונות יש את הכוח לבלוט ברצף המידע שמציף את קהל היעד, לא כל תמונה אלא התאמה נכונה למותג, יכולה ליצור אפקט שאלף מילים לא יצליח.
- ראי נוע – סרטוני וידאו קצרים ומותאמים למותג יכולים לחזק את הכניסה לאתר ולייצר ציפיה לסרטון הבא. שימו לב שכתבנו "מותאמים למותג" (זה קריטי!), חשבו איך המותג שלכם אמור לדבר והתאימו את איכות הסרטונים אליו (גם ברמת התוכן וגם ברמת הצילום והעריכה).
- יא תראו! – שיתוף של תוכן איכותי ברשת מסייע לכם "לרכב" על ההצלחה של אחרים ולהתאים את הערכים שלהם למותג שלכם. באמצעות "פרגון מדומה" תוכלו לייצר המון תועלת אישית ולהיראות רלוונטיים, ודפים עסקיים שלכם יזנקו למעלה!
- דבר אלי – מעורבות היא אחת הפעולות החזקות בעולם הרשתות החברתיות אבל היא מתאימה למי שכבר יש לו כמות מסוימת של עוקבים, אחרת כל פעולה למעורבות תראה צולעת או תדרוש כסף רב לקידום.
- קבלו טיפ – בואו ניתן קצת ערך לעוקבים, נראה ונלמד תוכן מעניין ולא מכירתי בכללץ. כך נחזק את הקשר עם הקהל שלנו מצד אחד ונעביר מסר לאלו שאינם עוקבים שאנחנו שווים בדיקה.
- יש שם מישהו? – שמרו על קשר עם העוקבים שלכם, דאגו להשיב לכל הפניות ולכל התגובות, שימו לב שאתם לא מוחקים תגובות שליליות אלא עונים להן בסבלנות ומנסים למנף אותן לטובתכם.
- מי בא מכות? – בזירה הדיגיטלית אתם והמתחרים שלכם חיים יחד, זה התפקיד שלכם לחשוב האם אתם חיים בשלום, בריב או בהתעלמות. בכל מקרה, קשר עם המתחרים יכול למנף את ההכרה הציבורית עליכם. זו חרב פיפיות כיוון שעם החשיפה שלכם, המתחרים גם יקבלו חשיפה אז חשוב להבין מה המטרה מאחורי הפעולה.
- פעמיים כי טוב – אל תשכחו שחלק מהעבודה על העסק היא עבודה ברשת החברתית, לכן חשוב להתמיד ביצירת, העלאת או שיתוף תוכן. כדי להישאר רלוונטיים תאלצו להמשיך ולהפעיל תוכן רלוונטי לאורך זמן.
עכשיו יש לכם עוד כמה כלים חשובים בדרך להצלחה העסקית שלכם,
אם תרצו לשמוע עוד, להכיר אותנו קצת ולהבין על העולם הזה הרבה יותר הירשמו לניוזלטר שלנו!
רוצים להכיר אותנו קצת יותר לעומק, לחצו כאן למעבר לעמוד מחלקות החברה 🙂