אם אתם מרכז העסק של עצמכם – עצמאיים, עורכי דין, קואוצ'רים, יועצי משכנתאות, סוכני ביטוח או צלמים, ואתם משתמשים בפרסום בדיגיטל ועדיין לא מצליחים למכור – הפוסט הזה בשבילכם.
בנוסף, אתם חבר'ה רציניים שמבינים ביזנס, אתם בטח יודעים שבשביל להכניס צריך להוציא.
כי מה לעשות, הלקוח כנראה לא יבוא מעצמו.
אנחנו מקבלים ממכם לא מעט הודעות על כך שאתם משקיעים סכומי כסף לא קטנים (15K ומעלה בחודש) ובכל זאת מערך השיווק שלכם לא מצדיק את העלות שלו.
אז איך בכל זאת אפשר להוציא את המקסימום מתקציב הפרסום דיגיטל שלכם?
שלב ראשון בפרסום בדיגיטל – אפיון ובניית קהל יעד
שאלו את עצמכם מי בעצם הלקוח המושלם עבורכם?
נסו לאפיין אותו בכל מיני דרכים, כאשר הדגשים המרכזיים הם: מיקום גיאוגרפי, גיל, מין, מילות מפתח ועניין או רכישה קודמת של השירות.
לאחר מכן נסו להבין כיצד תוכלו לגעת בקהל שלכם:
– בעזרת קופירייטינג איכותי
– לגעת בכאב ובבעיות שלו ולמצב את עצמכם כפתרון לבעיה שלו
– לגעת ברגש ובתשוקות שלו, לייצר חיבור והזדהות אמיתית עם הגולש
שלב שני בפרסום בדיגיטל – תוכן נכסים דיגיטליים
צרו תוכן בעל ערך לקהל שלכם ומתגו את עצמכם כאוטוריטה בתחום.
התאימו את הנכסים הדיגיטליים שלכם למסר אחיד ברמת התוכן, התמונות והממליצים.
הנכסים הדיגיטליים מותאמים לעסק, יש כאלו שעמוד פייסבוק ועמודי נחיתה זה מספיק, במקרים אחרים בהם השוק אגרסיבי ורווי מתחרים יש צורך במספר נכסים דיגיטלים ותוכן בעל ערך גבוה יותר.
שלב שלישי בפרסום בדיגיטל – פולואפ
עכשיו מגיע הרגע שלכם, פולואפ הוא אחד הכלים החשובים והחזקים ביותר לסגירת עסקאות.
חשוב כמובן לזכור שיש הבדל בין פולואפ לליד במייל לבין חזרה טלפונית. שיחה טלפונית היא פחות רשמית וניתנת לשינוי תוך כדי תנועה, אימייל צריך להיות בנוי מראש ומתוכנן בקפידה כדי למשוך ליצירת קשר וקביעת פגישה.
שימו לב! חשוב לחזור ללידים בזמן מהיר יחסית ובכל הרצינות, כמות המידע שהלקוח חשוף אליו היא עצומה ואתם כנראה לא היחדים שמתחרים עליו.
לכן, אם כבר זכיתם ואצלכם הוא השאיר את הפרטים, תנו את כל מה שיש לכם כדי להוביל אותו לרגע הסגירה.
אם קראתם עד לכאן אתם כנראה חושבים לעצמכם:
"נראה מאוד פשוט על הנייר אבל בפועל זה פשוט לא עובד"
אז זהו שזה כן עובד, זה פשוט צריך להיות הכי מדויק שיש, בטח שמדובר בפרסום בדיגיטל.
בגלל שרוב העסקים היום מנסים למשוך את הקהל שלהם באותם דרכים, הציבור נהיה אטום לרוב המסרים ויש צורך למשוך אותו בצורה מדויקת שעונה על צורך אמיתי ומדברת על הבעיות האמיתיות שלו.
בדרך כלל רוב אנשי השיווק צולחים בצורה לא לא רעה את החלק הראשון בתהליך,
אבל לאחר מכן אתם נשארים לבד עם הטלפון ביד ובהרבה מקרים העסקה מתפספסת בגלל חוסר ידע בניהול נכון של הליד.
לכן בבלו ג'ירף יצרנו שיתוף פעולה אמיתי עם הלקוחות שלנו, אנחנו מחשיבים אותם כשותפים, ואנחנו הופכים לחלק מסיפור ההצלחה שלהם.
מה תקבלו?
מהרגע שנתחיל לעבוד יחד, תקבלו מאיתנו ליווי מלא הכולל יצירה וטיפול שוטף של כל הנכסים הדיגיטליים שלכם, באמצעות עבודה חדה ומקצועית תקבלו הרבה יותר לידים איכותיים.
בניגוד לשאר, אנחנו לא עוצרים כאן, בעזרת מומחי השיווק והמכירה שלנו תקבלו ייעוץ והדרכה כדי שתצליחו לסגור יותר עסקאות ולהפוך כל גולש קר ללקוח רותח.
איך אנחנו עושים את זה?(סוד – לא רק עם פרסום בדיגיטל) טוב ששאלתם!
לפני ההסבר, חשוב לנו להבהיר, אנחנו לא עובדים עם כל לקוח (לא בקטע רע כן? אנחנו פשוט בוחרים רק את הלקוחות שנדע לייצר עבורם תוצאות טובות יותר ממה שיש להם היום).
אחרי שתשאירו פרטים, ניצור איתכם קשר תוך 24 שעות לשיחת ייעוץ ואסטרטגיה בת חצי שעה. בשיחה נכיר אתכם ונאפיין את העסק, במידה ונראה שאנחנו מתאימים לעבוד יחד, נוביל אתכם לפריצת הדרך העסקית שלכם.
למאמרים נוספים בנושאי שיווק אנחנו מזמינים אתכם להירשם לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים מדי שבוע על הנושאים החשובים והמעניינים ביותר!