רוצים להגדיל את החשיפה לאתר שלכם ולייצר לידים איכותיים לעסק שלכם? קידום אורגני זו אחת הדרכים ליצירת לידים ולהגדיל את המחזור החודשי לעסק שלכם ולהשיג יותר לקוחות ובכך להגדיל את כמות הפניות שתקבלו עבור המוצר או השירות הפיננסי אותו אתם מקדמים.
מה זה בעצם SEO וקידום אורגני?
המושג SEO זה בעצם (ראשי תיבות של Search Engine Optimization) אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש. זהו מונח שמשתמשים בו מקדמי אתרים בגוגל. תנועה אורגנית זו תנועה חינמית ללא תשלום. הלקוחות שלכם יגיעו לאתר ללא תשלום ותוכלו לייצר לידים בחינם.
אז איך משיגים לידים איכותיים לעסק דרך קידום אורגני?
הגענו לתכלס איך בעצם אתם יכולים להשיג לידים? מיקום האתר בגוגל במקומות ראשונים עוזר להביא כניסות חדשות לאתר שלכם. דרך כניסות חדשות לאתר הלקוחות שלכם יחשפו למוצרים או השירות שאתם מוכרים והם יוכלו לקבל ערך על ידי כמה סוגים שונים של פרסומים שאתם יכולים לפרסם באתר.
כלים ודרכים להגדיל את הכניסות החדשות לאתר שלכם:
- כתיבת מאמרים לתחום שלכם – כתיבת מאמרים מטרתם לעזור לאנשים בשאלות מסוימות ולקבל עזרה לצורך מסוים לדוגמא – כמה ריבית הפריים היום? כתיבת מאמר לשאלה זו וקידום אורגני למילת המפתח תעזור לכם להתברג במוקמות ראשונים ובכך לקבל לידים ליועצי משכנתאות.
- שאלות תשובות – כתיבה של שאלות ותשובות בתוך המאמרים שלכם תעזור לגוגל להנגיש את את התשובות לשאלות שרשמתם ובכך לתת לגולש ישירות את התשובה שהוא חיפש לשאלה ובכך להגדיל את כמות הכניסות לאתר שלכם.
ניתן לעשות שאלות תשובות – FAQ על ידי סכמה ובך להציג את השאלות והתשובות עוד לפני שהגולש נכנס לאתר ניתן להשתמש בכלי חינמי מכולל FAQ ולהכין שאלות תשובות לאתר שלכם. - דפי נחיתה – המשמעות של דף נחיתה הוא דף אחד המרכז את השירות שלכם וטופס ליד ליצירת קשר מה שמגדיל את הסיכוי שהלקוח ישאיר פרטים ובכך תוכל לייצר ליד איכותי לעסק.
- מחשבונים פיננסים – מחשבונים פיננסים זו דרך מעולה להתקדם אורגנית וגם לקבל המון לידים. מחשבון פיננסי מותאם אישית לצורך של הלקוח לדוגמא: מחשבון ביטוח חיים – מחשבון זה יעזור לאדם לבדוק הוזלה בביטוח החיים ולהשאיר את כל הפרטים שלו: גיל, מעשן לא מעשן, מצב בריאותי ועוד. אותו גולש שהגיע דרך קידום אורגני למחשבון גם יקבל ערך ויקבל את הנתונים של ביטוחי החיים שלו וגם ישאיר ליד בעצם טופס יצירת קשר.
- Google Maps – דרך גוגל Maps אתם יכולים להטמיע מיקום באתר ולהתקדם אורגנית ביחס למקום שאתם נמצאים בו. מיקום רלוונטי לתוצאות חיפוש בגוגל יעזור לכם לקבל לידים רלוונטיים לעסק שלכם.
- קישורים – קישור לאתר שלכם יעזור לגוגל להבין שמדובר באתר איכותי וסמכותי שמקבל המלצות מאתרים אחרים. זו דרך של גוגל לדרג את האתר שלכם ולהבין האם זה אתר גדול ויש לו אתרים שממליצים ומזכירים את התוכן שלו.
עשו מחקר מילות מפתח לקהל היעד שלכם
מחקר מילות מפתח הוא חלק חשוב בקידום האתר וביצירת לידים איכותיים לעסק שלכם. מחקר מילות מפתח זהו אסטרטגיה בין הראשונות שצריך לעשות לפני שבונים אתר. ניתן לבדוק ולחפש את המילים שמחופשות על ידי הגולשים בכלים שיציגו לכם את המילות מפתח שאתם רוצים ומעוניינים להופיע בהם ראשונים ובכך לייצר לידים לעסק שלכם.
מהם הכלים לחיפוש מילות מפתח?
- Ahrefs – הוא כלי מתקדם שיעזור לכם לאתר את כל מילות המפתח לעסק שלכם, לבדוק קישורים נכנסים ולבדוק את כמות החיפושים החודשית. באתר קיימים המון אפשרויות נוספות כנסו ובדקו. לכלי יש גרסה חינמית וגרסה בתשלום תלוי בצרכים שלכם.
- SEOStack Keyword Tool – תוסף לכרום שעוזר למצוא מילות מפתח מגוגל, יוטיוב, אמזון. ניתן להכניס אלו מילות מפתח והוא נותן הצעות וביטוי מילות מפתח.
- Keyword Tool IO – הכלי מאפשר איתור מילות מפתח וביטויים בכל המידות. הגרסה החינמית מציגה נתונים חלקיים כלי מעולה לבדיקות מילות מפתח.
- Google search console – הכלי הזה הוא ללא ספק החינמי הכי טוב לבדיקת מילות מפתח. בכלי אפשר לבדוק חשיפות וקליקים להגדלת וחשיפה של ביטויים לעסק שלכם והגדלה של ולידים.
עשו מחקר מתחרים
בדקו מי מתחרה אתכם בנישה שלכם ובדקו היכן הם מדורגים, מה הם מפרסמים? ואיך ניתן להתחרות איתם על אותם ביטויים.
אתם חייבים לבדוק שאתם לא נשארים מאחור במיקומים בגוגל עשו אופטימיזציה לתוכן שלכם, חדשו את התוכן שלכם שיהיה מותאם וקהל יעד שלכם. בדקו למה המתחרים שלכם נמצאים בדפים ראשונים ואתם לא. עשו מחקר מילות מפתח לאתרים של המתחרים שלכם, ותהיו הכי רלוונטיים מבחינת התוכן לחיפוש ולטרנדים החדשים. בכך תשיגו יותר קהל יעד שיכנס לאתר שלכם ותגבירו את הכניסות החודשיות.