רימרקטינג או ריטרגטינג או שיווק מחדש, איך שלא תקראו לזה – הוא אחד הכלים הכי חזקים שיש כיום בשיווק במדיה. בהסבר קצר, אנחנו יכולים "לצבוע" גולשים שביקרו בנכסים הדיגיטליים שלנו ולבנות על בסיס הדאטה הזו קהלים – קהלי רימרקטינג.
דוגמאות לקהלי רימרקטינג:
- גולשים שביקרו באתר שלנו, או בדפים ספציפיים שהגדרנו – גם כאן ניתן לפלח בצורה עמוקה יותר (ע"פ זמן שהייה, קליקים ספציפיים, והאמת שזה לא נגמר)
- גולשים שהביעו מעורבות עם הפייסבוק/אינסטגרם שלנו
- גולשים שהגיעו לעגלת הקניות ולא ביצעו רכישה
- גולשים שכבר רכשו מאיתנו בעבר
יש עוד דוגמאות נוספות כמובן, אך אנחנו בטוחים שהבנתם את הנקודה.
מטרת הפוסט הקרוב היא לחשוף עבורכם ידע שיעזור לכם להתאים את המסרים הנכונים לקהל שלכם ולהפוך גולשים שנחשפים למותג שלכם ללקוחות.
טיפ 1 – התאמת מסרים
ההבנה הראשונה והבסיסית שצריכה להיות לנו היא שהאנשים שנמצאים בקהלי רימרקטינג שלנו מכירים אותנו בדרך זו או אחרת. זאת לא הפעם הראשונה בה הם נחשפים אלינו.
לאחר שהבנו את זה אנחנו מגיעים למסקנה מאוד פשוטה – אנחנו יכולים להתאים להם מסרים/הצעות הרבה יותר אישיות ולשפר משמעותית את אחוז ההמרה שלנו.
וכאן נכנסת למקום היצירתיות שלכם, לנסות להיכנס לראש של הלקוח באותו שלב שהוא נמצא ולחשוב –
איזו הצעה תתפוס לו את העין ותמשוך אותו להיכנס לאתר שלנו?
ניתן כמה דוגמאות כדי להסביר את הנקודה:
- קהל שרכש מוצר מסוים – נוכל להתאים עבורו מודעות עם מוצרים משלימים כדי לשפר את החוויה שלו
- קהל שהוריד מדריך/חלק מקורס שלנו – נוכל להתאים עבורו מודעות עם הצעה לזמן מוגבל ולייצר דחיפות מהצד שלו לרכוש
טיפ 2 – תפתרו התנגדויות
במודעות המכוונות לקהל שלכם אתם יכולים להעלות התנגדויות נפוצות שאתם נתקלים בהם בשיחות המכירה שלכם ולפתור אותן באותה מודעה!
אנחנו ממליצים לעשות זאת בצורת סיפור, כמו משלים שנלמדו בשיעורי ספרות בתיכון.
זה יכול להיראות דומה לזה:
- "ציטוט שלקחתם מהתנגדות שעלתה כמה פעמים משיחות מכירה שלכם"
- ההשקפה שלכם לגבי ההתנגדות
- הפתרון שלכם להתנגדות
- הנעה לפעולה
טיפ 3 – השתמשו בתוכן ויזואלי
תוכן וידאו נמצא בעלייה מתמדת ושיעור המעורבות עם תכנים מסוג זה רק הולך וגדל.
אנשים אוהבים תוכן ויזואלי וסרטונים במיוחד, ואנחנו פה לספק לאנשים את מה שהם אוהבים!
כוונו לקהלי רימרקטינג שלכם בסרטונים, אינפוגרפיקות וכל תוכן ויזואלי כזה או אחר כדי להגביר את המעורבות עם המודעות שלכם.
טיפ 4 – אין תחליף ל A/B TEST!
נסו לכוון כמה הצעות ערך שונות לקהל הרימרקטינג שלכם עד שתמצאו את ה JACKPOT, ההצעה המנצחת. המטרה שלכם להתאים הצעת ערך חזקה לקהל שכבר מכיר אתכם, על בסיס זה תוכלו לבנות משפכים נוספים אחרי שאתם מתחילים להכיר את הקהלים שלכם.
טיפ 5 – המלצות, הוכחה חברתית ושאר ירקות
אחת הדרכים החזקות והיעילות להמיר גולש ללקוח היא לבנות איתו אמון.
חשבו על זה שלאחר שהוא נחשף אליכם, אתם מראים לו הוכחות מהשטח – המלצות, ביצועים שלכם עם לקוחות או סיפורי מקרה (CASE STUDY) בדרכים אלה אתם בונים אמון איתם ומגבירים משמעותית את הסיכוי שימירו אצלכם מאוחר יותר או באותו הרגע.
אנחנו מקווים שהעברנו ערך עבורכם ונתנו לכם כמה כיוונים שלא חשבתם עליהם בשיווק העסק שלכם.
אם אתם רוצים לקחת את העסק שלכם לשלב הבא, ולעבוד עם מקצוענים שחיים מדיה ומפלחים קהלים מתוך שינה – השאירו פרטים בטופס, ואנחנו נחזור אליכם לשיחת אסטרטגיה בת 30 דק' בה ננתח את העסק שלכם ונבין איך אפשר לקחת אותו לשלב הבא.
במידה ונתאים אחד לשני נוכל לעבוד יחד ולהגשים את היעדים העסקיים והכלכליים שלכם.
אז אם כבר השקעתם זמן וקראתם את המאמר שלנו בנושא רימרקטינג, אנחנו רוצים להזמין אתכם להמשיך להנות מהתכנים שלנו, את 3 הסוגים ללידים לפיננסים והשקעות אתם כבר מכירים?