מהם סוגי הלידים הקיימים לפיננסים והשקעות, מה המחירים ואיך כל זה עובד? עשינו לכם סדר באמצעות מדריך מקוצר 🙂
אחד התחומים המאתגרים ביותר בענף ייצור הלידים הוא תחום ייצור לידים לפיננסיים.
התחום מאגד בתוכו את הבאים ויותר:
- לידים לתיקון 190
- לידים להשקעות אלטרנטיביות
- לידים לניהול תיקי השקעות
- לידים להחזרי מס
- לידים להשקעות נדלן
- לידים לתיקון 125 ד'
- לידים למסחר עצמאי
- לידים לפורקס
למה תחום לידים לפיננסים כל-כך מאתגר? זה נובע מכמה גורמים שונים:
- אנשים כבר שבעים מכל השיחות שהם מקבלים ממוקדי מכירות באופן יומי/שבועי ואין להם כוח לשמוע הצעות ואנשי מכירות שמנסים למכור להם(בטח אם זו דאטה קרה)
- הרבה אנשים כבר ביצעו את השינויים וניצלו את הרפורמות ואין מה לעשות בתיק שלהם
- אנשים נכוו בעבר מסוכני מכירות ששיקרו או ניצלו אותם בדרך כלשהי ומדד האמון שלהם מאוד נמוך
- בואו נהיה כנים, זה לא הענף הכי סקסי שיש…
אז נכון, מדובר בתחום לא פשוט בכלל שרווי בתחרות רבה, אך עדיין הוא יכול להיות מאוד רווחי(לא סתם יש עליו תחרות עזה כל כך) במידה ומנהלים את האופרציה שלו בצורה נכונה תוך שימוש בכלים הנכונים.
בואו נתחיל להבין – מה זה לידים לפיננסים והשקעות?
כפי שאמרנו בפסקת הפתיחה, תחום הפיננסיים מאגד בתוכו תחומים שונים שבסה"כ הכסף שמועבר ומנוהל באותם תחומים מגיע למיליארדי שקלים. אנחנו מדברים על חברות ענק שזקוקות ללידים האלו והמבחר כמעט ואינסופי! תמיד יש לידים רלוונטיים, חלקם יותר וחלק פחות אך התנועה בשוק הזה היא בלתי נגמרת.
אילו גופים מעוניינים בלידים לפיננסים והשקעות?
קהל היעד ללידים מהסוג הזה הוא בדרך כלל:
- משווקים פנסיונים
- גופים פיננסיים
- אנשי מכירות מסוגים שונים
- בתי השקעות
- חברות השקעה כאלו ואחרות
מהם סוגי הלידים לתחומי פיננסים שקיימים כיום בשוק?
באופן רחב ישנם 3 סוגים של לידים:
- לידים מייצור אונליין
- לידים מטויבים
- לידים פגישה מתואמת
לכל אחד מהם עלויות ייצור שונות, איכות ליד שונה ואופן ייצור שונה לחלוטין.
במאמר הקרוב ניגע בכל אחד מסוג הלידים ונפרט כיצד מייצרים אותם בשוק, מה העלויות שלהם
ומה היתרונות והחסרונות של כל אחד ואחד.
לידים לפיננסים אונליין
מדובר בליד המיוצר בתהליך אינטרנטי המיוצר דרך כתבת תוכן או כתבה שיווקית שנוגעת בנושאים שונים הקשורים לתחום. המטרה של הכתבה ליצור בידול, הצפת צורך ופתרון לבעיה.
בד"כ מייצרים תנועה דרך אתרי חדשות, נכסים דיגיטליים, מנועי חיפוש, וידאו, רשתות חברתיות ועוד..
הגולש נחשף לתוכן הכתבה ובוחר האם להשאיר פרטים, כמובן שחברות ייצור לידים מתאימות את התוכן כדי להגיע לתוצאות מקסימליות לאחר מחקר שוק מעמיק ולמידת התחום ומתחרים.
ישנן מספר רמות איכות בלידים לפיננסים:
- ליד בסיסי – פרטים בסיסיים(פרטים דמוגרפיים)
- ליד איכותי – פרטים פיננסיים(כמה הון נזיל, מידע קרנות וכו..) המחיר של הליד יכול להשתנות בהתאם לפרטים הפיננסיים של אותו אדם.(כמות הון נזיל וכו..)
לרוב לידים אונליין מיוצרים כך:
- הזרמת תנועה לכתבת תוכן ארוכה בנושא פיננסי מסוים
- הליד עונה על שאלון של מספר שלבים באופן מותאם לצרכי הלקוח
- הליד מאשר הרשמה באמצעות קוד אימות טלפוני, לכן מכחישי פנייה כמעט לא קיימים
- שיווק רימרקטינג – כל מי שנחשף לכתבה וקרא אותה נחשף שוב במקומות שונים במדיה עד להמרה.
- כתבות SEO שמכניסות תנועה לאתר וממירות דרך האתר
- ניוזלטר ורשימות תפוצה
יתרונות לידים אונליין:
- כמות גבוהה יותר גם לאורך טווח ארוך(ניתן להתחייב לכמות גבוהה)
- ניתן לסווג לפי סוג הליד(לפי רמת מעורבות, הצעת ערך, תמונה, סוג כתבה) מגוון מאוד רחב של סוגי ליד
- מקור התנועה – אפשר לשחק עם הפלטפורמה המייצרת ולייצר סוגים שונים של לידים
- שילוב מנצח בין הפלטפורמות – ניתן לייצר חליפה מותאמת אישית ללקוח
חסרונות לידים לפיננסים והשקעות אונליין:
- – דרוש נוהל עבודה בכדי להשיג תוצאות איכותיות ולהשיג ROI גבוה
- – נדרש צוות מכירות מיומן שיודע לקשר את סוג הליד ואופן המכירה הטוב ביותר
- – יכול להתקרר במידה ולא חוזרים אליו בזמן ומשאירים אותו באוויר
מחיר ללידים לפיננסים והשקעות:
נע בין 70 ל-100 ש"ח, תלוי בסוג הפרטים שמילא בשאלון ומה עומק הפרטים שיש עליו – בייצור אונליין.
לידים מטויבים לפיננסיים
לידים אלו עברו תהליך דיגיטלי(לידים אונליין) אך הבידול הוא שהם עוברים שיחה טלפונית מאיש מכירות ולאחר ביצוע השיחה ואספקת כל הפרטים הרלוונטיים מקבל הלקוח את פרטיי הסוכן פיננסי שאליו מיועדת השיחה הבאה ומתואמת לו שיחה לשעה ספציפית.
אלו הדברים שלרוב אנשי המכירות מוודאים בשיחה:
1. האם הליד מעוניין בהמשך תהליך.
2.פרטים פיננסיים
3. האם הליד פנוי לשיחת המשך בתאריך שנקבע.
4. מוודאים את ביצוע הפגישה בפועל.
יתרונות לידים מטויבים:
– מאוד איכותי, שנייה לפני סגירה
– התהליך יוצר תחושת ארגון ומקצועיות(כאילו מתנהלים מול תאגיד ולא מול סוכן עצמאי)
– סינון מעמיק של הלידים, רמת הוודאות באיכות הליד היא מאוד גבוהה
– חיסכון בזמן, הליד מגיע מיודע לתהליך ועבר חימום של אנשי מכירות לפני זה
חסרונות לידים לפיננסים והשקעות מטויבים:
-כמות מוגבלת בעקבות האיכות הגבוהה
-יקר בצורה משמעותית מהאחרים
-תהליך הייצור לוקח יותר זמן
מחיר ללידים לפיננסים והשקעות:
המחיר משתנה בין גודל הלקוח, איכות הליד והאם נקבעה שיחה עתידית או פגישה.
מחירים מגיעים ל-750 ש"ח.
לידים מתואמים לפיננסיים
ליד שכבר עברו שיחת טיוב ומעונינים שגוף פיננסי או משווק פנסיוני ייפגש איתם לצורך המשך תהליך.
הליד הכי איכותי וחם בתחום, וגם המחיר שלו בהתאם.
מחירי לתיאום פגישות בלידים לפיננסים והשקעות:
מגיע גם למעל 1000 ש"ח.
סיכום:
סקרנו במאמר את שלושת סוגי הלידים לתיקון 190 והצגנו את התהליך שהם עוברים, היתרונות והחסרונות של כל אחד וכמובן המחיר הממוצע בשוק.
בלו ג'ירף מדיה היא יצרנית לידים מהמובילות בישראל, אנו עובדים עם ספקים ומשפכים אינטרנטיים עמוקים ומורכבים שמייצרים את איכות הליד הטובה ביותר – ואתם מוזמנים לבדוק אותנו.
נשמח לעמוד לשירותכם ולספק עבורכם חבילת לידים מותאמת אישית העונה על הצרכים שלכם!