לידים איכותיים לעורכי דין חייבים לעמוד בתקנות ובהוראות של לשכת עורכי הדין. הם יכולים להגיע מכתבות תוכן או עמודי נחיתה והעלות שלהם נקבעת לפי רמת התחרות בתחום ועלויות המדיה. מטרת הלידים היא להביא עוד לקוחות לעורכי דין והיתרון העיקרי שלהם הוא תשלום על ביצועים בלבד.
מה היתרונות של לידים לעורכי דין?
רכישת לידים מבטיחה זרימה עקבית של לקוחות אל משרדי עורכי דין. בנוסף, הלידים משפרים את תדמית המותג ואת המוניטין של משרד עורכי הדין. גם אם מנסים למשוך לידים דרך עמודי פייסבוק או הפניות, עדיין חשוב ליישם אסטרטגיית שיווק שמבוססת על פרסום מקוון איכותי.
הייחודיות של לידים לעורכי דין
עורכי דין כפופים לכללי לשכת עורכי הדין. זה כולל את ההתייחסות להיבט השיווקי, הפרסומי ויחסי הציבור בעבודה שלהם. אבל למרות המכשולים העומדים בפני עורכי דין להגיע לדירוג גבוה בגוגל, בין אם באופן אורגני ובין אם באמצעות פרסום בתשלום, רכישת לידים לעורכי דין יכולה לספק פתרון מעשי. על ידי רכישת לידים, ניתן להבטיח תוצאות מבלי להשקיע סכומים גבוהים בקמפיינים.
מה כדאי לקחת בחשבון לפני רכישת לידים?
בעוד שלידים יכולים להועיל לכל עורכי הדין, קטגוריות מסוימות עשויות להיות דחופות יותר ובכך אפקטיביות יותר, כגון אלו הזקוקות לייצוג לבית המשפט לתעבורה. עם זאת, חשוב לזכור שכדי למקסם את שיעור ההמרה, הלידים צריכים להיות איכותיים ובלעדיים. לידים כפולים יכולים להפחית באופן דרסטי את הסיכויים שלך לאבטח את הלקוח. יתר על כן, הלידים צריכים להיות מאומתים לדיוק כדי למנוע בזבוז זמן ומשאבים. לכן, חיוני לבחור ספק לידים שמאמת לידים ביעילות.
כיצד לבחור ספק מוביל ללידים של עורכי דין?
כמה מהמקורות הטובים ביותר להפניות לעורכי דין באינטרנט כוללים מודעות Google ממומנות, שיווק תוכן ומאמרי פרופיל באתרים גדולים. כל שיטת הפרסום בה נעשה שימוש חייבת לעמוד בתקנות לשכת עורכי הדין. היתרון של חברה מקצועית טמון בניסיון המצטבר, שמאפשר לה לדעת מה עובד הכי טוב, מה לקוחות פוטנציאליים צריכים לדעת כאשר הם מחפשים שירות משפטי וכיצד לשכנע אותם שמקבל הליד יכול לספק את הפתרון הטוב ביותר לצרכיהם הנוכחיים.
באיזה תחומי עריכת דין מומלץ לשקול רכישת לידים?
כדאי לשקול רכישת לידים בתחומים כגון:
- ייעוץ רפואי
- מחיקת חובות
- דיני נזיקין
- מימוש זכויות
- תובענות ייצוגיות
- תביעות ספאם
המשותף לתחומים אלו הוא הצורך של הלקוחות הפוטנציאליים בשירות זריז ומהיר. כך לדוגמא התייעצות עם עורך דין לגבי רשלנות רפואית חייבת להתבצע כמה שיותר מהר על מנת לא לחרוג מתקופת ההתיישנות בה מותר להגיש תביעה, בעוד עורך דין שמתמחה במחיקת חובות או בדיני נזיקין יכול לחסוך הוצאות רבות עבור הלקוח הפוטנציאלי.
מה עושים לפני ואחרי ששוקלים לקנות לידים?
כאשר מתעניינים ברכישת לידים, השאלה המכרעת היא: איך להבטיח שחבילת הלידים שאתם קונים תהיה איכותית? כאשר משתפים פעולה עם ספקי לידים, חשוב לציין שהעלות של ליד משפיעה באופן משמעותי על איכותו ואופיו, בשונה מאסטרטגיות שיווק קונבנציונליות שבהן המטרה היא לייצר לידים בעלות נמוכה.
ככל שהמשפך השיווקי מגוון יותר, כך הערך שלו גבוה יותר לספק הלידים. כדי להפוך את מסע הלקוח דרך משפך השיווק למרתק ורלוונטי, המשפך צריך להשתמש במגוון כלים ופלטפורמות שיווקיות מתקדמים, אשר כרוך בעלות.
אז איך נוצר ליד בעלות נמוכה?
ספק מוביל יעצב עבורך פוסט בפייסבוק, עם באנר המכיל תוכן שיווקי. מתחת לבאנר תוצג קריאה לפעולה שתוביל לדף נחיתה עם תוכן נוסף וטופס לפרטי התקשרות. ברגע שהלקוח מגיש את המידע שלו, הוא נחשב לליד. לעומת זאת, יצירת ליד איכותי דורשת גישה מורכבת יותר.
איך יוצרים ליד איכותי למשרד עורכי דין?
הספק המוביל יאתר את לקוח הקצה ממקורות שונים, כולל פייסבוק, שם עשוי לשמש סרטון שהופק במיוחד במקום תמונה סטטית. סטודיו להפקת וידאו משלהם מאפשר לספקי המובילים המקצועיים ליצור סרטונים שיווקיים עבור החברה שלך, תוך ביסוס אמינות כבר בתחילת דרכו של הלקוח. מקורות שיווק נוספים עשויים לכלול את גוגל, מנוע החיפוש הגדול בעולם, ו-Outbrain/Tabula, שבאמצעותם יוצגו באנרים ותכנים חדים באתרים פופולריים.
מהי קריאה לפעולה ואיך היא משפיעה על האיכות של הלידים?
ברגע שהלקוח לוחץ על הקריאה לפעולה, הוא מועבר לכתבה. כאן נכנסת לתמונה המומחיות של הקופירייטר, יצירת תוכן המדגיש עד כמה המוצר/שירות שלך מתאים לצרכי הלקוח. המאמר יוביל את הלקוח לשאלון, המשרת שתי מטרות: הוא מסנן לקוחות לא רלוונטיים, ומגביר את מחויבות הלקוח. מי שממלא את השאלון ועומד בקריטריונים שלך הופכים ללידים.
מה משפיע על המחירים של לידים שונים?
העלות של לידים עשויה לנוע בטווח של עשרות דולרים. באופן כללי, מחירי הלידים משתנים בהתאם למספר גורמים, כולל:
הקושי ביצירת לידים (ככל שהתחום תחרותי יותר כך עלות הליד עולה)
עלויות מדיה (מדיה יקרה יותר פירושה עלות לידים גבוהה יותר)
מלבד המחיר, כדאי לברר מאיפה הלידים מגיעים ומה המקור שלהם. אחר כך יש לשאול על ציר הזמן וכמות הלידים שניתן לספק מדי יום. בנוסף, כדאי לבדוק לגבי יכולת יצירת לידים של הספק, ניסיון החברה בייצור לידים והכמות המינימלית להזמנה הראשונית. כל אלו שיקולים לא פחות חשובים מהמחיר, שיכולים להפוך את ההוצאה להשקעה משתלמת.
האם ניתן לבצע רכישת לידים בתקופת פיילוט?
לפעמים, ייתכן שיהיה צורך לבצע הזמנת ניסיון (פיילוט) כדי לבדוק את איכות הליד, מה שעשוי לדרוש השקעה משמעותית. הבעיה היא שרוב הספקים מבקשים מינימום הזמנה גבוהה. אך למרות שזה עשוי להיראות מוגזם, כמות קטנה של לידים לא תיתן אינדיקציה מדויקת לגבי איכות הלידים, ועלולה להיות מטעה.