לידים מרשת המדיה (GDN)

לידים שמגיעים דרך רשת המדיה של גוגל – Google display Network או בקיצור GDN.

מודעת אלו יכולות להופיע ברחבי הרשת החל מאתרי תוכן כמו גלובס, Ynet, כלכליסט וכו' ואפילו בג'ימייל ובאתר הפופולרי You Tube.

בסך הכל, יש 5 סוגים שונים של מודעות GDN: מודעת תמונה, מודעת טקסט, מודעת וידאו, מודעת מובייל ומודעת Rich Media המכילה וידאו ואנימציה. ברוב המקרים – אנו נדאג ליצור לכם מודעת GDN אשר תוביל את הליד שלכם אל דף נחיתה מושקע.

מודל תשלום

מודל המחדל בפלטפורמה הוא פר הקלקה על מודעה (cost per click) או בקיצור CPC.

עלות הקלקה לדסקטופ תהיה יקרה יותר בגלל שבמובייל יש יותר נוכחות (יותר קליקים = עלות נמוכה יותר לקליק).

מבחינת העבודה מולנו, מודל התשלום הוא עלות פר ליד (CPL): משלמים על לידים מתעניינים בלבד שמגיעים אליכם באופן בלעדי.

תהליכי איכות ובקרה

תהליכי איכות ובקרה

קיימת אפשרות ליצור "הודעה רספונסיבית" אשר תדע להתאים עצמה לסביבות פרסום שונות עפ"י גודל ונראות משתנים
(פעם תופיע כותרת, פעם תופיע תמונה, פעם יופיעו גם וגם וכו'). 

מעבר לזה – ניתן לבצע אופטימיזציה למודעה דרך שינוי הכותרת, התמונה או הגדרה מחדש של קהלי היעד.